Aanvraagnummer: 3358
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 32-40 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 12-10-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 26-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
Opdracht
Het domein Bedrijfsvoering (BDV) verzorgt alle uitvoerende bedrijfsvoeringstaken van de organisatie, zodat onze collega’s zich kunnen concentreren op de realisatie van de primaire doelstellingen. Wij richten ons op een integrale bedrijfsvoering, die past in de huidige tijd. Wij blijven onze producten en diensten ontwikkelen en verbeteren. Zo leveren wij een optimale ondersteuning en een dienstverlening met toegevoegde waarde voor de (interne) klanten. Het team informatievoorziening van waaruit jij gaat opereren verzorgt zowel concernbreed als organisatiespecifiek de informatievoorziening en ICT-dienstverlening. Samen streven we ernaar om de medewerkers van de provincie Utrecht te voorzien van betrouwbare ICT diensten en oplossingen. Je gaat werken vanuit het cluster Werkplekbeheer.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van ICT/Informatie Technologie;
2. Aantoonbare werkervaring met algemene ICT infrastructuur;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Android en IOS;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met gangbare systemen en applicaties zoals windows 10, Microsoft 365, antivirus- en antimalwareproducten, andere KA-producten en ondersteunende software etc.
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als werkplekspecialist in de afgelopen 3 jaar;
Gunningscriteria
6. Aantoonbare werkervaring binnen een provincie; (10 punten) 7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van ICT supportmedewerker; (40 punten)
8. Aantoonbare werkervaring als werkplekspecialist binnen de overheid in de afgelopen 3 jaar; (40 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met het installeren van Smartphones; (10 punten)
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: nee, werkzaamheden op hoofdkantoor Utrecht