Aanvraagnummer: 4154
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 24-32 uur
Tarief: €115 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 4 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 10-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Goedopweg (www.goedopweg.nl) is een samenwerkingsverband tussen de provincie Utrecht, de gemeentes Utrecht en Amersfoort, Rijkswaterstaat Midden Nederland en het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat.
Goedopweg is gehuisvest bij de Provincie Utrecht. De provincie streeft ernaar waardevolle bijdragen te leveren aan maatschappelijke vraagstukken betreffende mobiliteit, natuur en cultuur.
Wat wij doen: samen werken aan bereikbaarheid, leefbaarheid en duurzame mobiliteit
Regio Utrecht is hét trefpunt van ons land. Zorgeloze mobiliteit in 2050 voor alles en iedereen is onze grote ambitie. Goedopweg richt zich op kortetermijnoplossingen en projecten, met focus op gedragsbeïnvloeding en mobiliteitsmanagement. Dit omvat concepten zoals beïnvloeden van reizigersgedrag, smart mobility oplossingen en samenwerking met werkgevers.
Wij werken met verschillende doelgroepen. Het deelprogramma werkgevers- en gebiedsgerichte benadering richt zich op werkgevers, om hen en hun medewerkers te stimuleren duurzamer te reizen, zoals door meer thuiswerken en gebruik van fiets, OV en deelmobiliteit.
Om dit te bereiken, ondersteunen we werkgevers individueel in hun mobiliteitsbeleid en werken gebiedsgericht aan gezamenlijke doelen samen met overheden en vervoerders.
Vanwege het vertrek van een teamlid zoeken wij een adviseur die direct kan starten met het ondersteunen van werkgevers in Utrecht bij duurzame mobiliteit.
Opdracht
Een adviseur met ervaring in samenwerken met en adviseren van werkgevers in regio Utrecht omtrent duurzaam mobiliteitsbeleid. Je overziet het vakinhoudelijke en procesmatige speelveld en weet wat nodig is om duurzaam mobiliteitsbeleid te bevorderen.
Je maakt concrete afspraken met werkgevers en faciliteert hen bij resultaten. Je enthousiasmeert werkgevers en deelt kennis helder, door bijvoorbeeld presentaties en workshops.
Samenwerken met werkgevers zorgt ervoor dat je nieuwe relevante mobiliteitsthema’s signaleert en bijdraagt aan kennisontwikkeling en nieuwe acties.
De kern is het uitbreiden van relaties met werkgevers door ondersteuning en relatiemanagement, ook in de gebiedsgerichte aanpakken van Goedopweg.
We verwachten ook dat je bijdraagt aan de ontwikkeling van Goedopweg's werkgeversbenadering, met nieuwe proposities en innovaties.
Je hebt ervaring en netwerk in de regio en begrijpt relevante issues, met actuele HR-kennis en inzichten in nieuwe thema’s zoals elektrificatie en zero-emissie zones.
Je werkt in het werkgeversteam van Goedopweg, met leiding van een deelprogrammamanager en samenwerking met collega's van Gedragsbeïnvloeding, Communicatie en Slimme Mobiliteit.
Vereisten / Kock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar in rollen/functies waarin je werkrelaties met werkgevers hebt opgebouwd;
3. Aantoonbare werkervaring/kennis in de afgelopen 5 jaar over verduurzamen van organisaties en/of werk gebonden mobiliteitsvraagstukken.
Gunningscriteria
4. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 6 jaar met opbouwen van werkrelaties (20 punten);
5. Minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 3 jaar met verbinden van werkgevers aan duurzaamheidsinitiatieven (20 punten);
6. Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar met verbinden aan mobiliteitsinitiatieven (10 punten);
7. Werkervaring in samenwerken met een team voor advies aan werkgevers (20 punten);
8. Werkervaring met relatiebeheer in CRM systemen (10 punten);
9. Advieservaring in mobiliteitsbeleid; HR arbeidsvoorwaarden, facilitair, wagenpark/lease, duurzaamheid (5 punten per onderwerp, maximaal 20 punten).
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 10. Uurtarief maximaal €115,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Hybride werken mogelijk: ja, met samenwerkdagen op maandag.
Planning
Gesprekken op locatie in Utrecht op maandag 14 oktober 2024.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Opdrachtnemer staat in het handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Reactietermijn: tot donderdag 10 oktober 2024, 09.00 uur.