Aanvraagnummer: 5407
Organisatie: Gemeente Oldebroek
Locatie: Oldebroek
Uren per week: 16 - 24 uur
Tarief: €165 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 11-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op: Omdat deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie van de opdrachtgever naar een zzp’er toe (schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen reageren, maar als de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, moet hij/zij in dienst treden (via payroll/detachering/uitzendbureau) om de opdracht uit te voeren. Houd hier rekening mee bij de inschrijving.
Organisatie gemeente Oldebroek
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! We werken aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. We streven naar een sterke en leefbare samenleving, vormgegeven door inwoners en gemeente vanuit de kernwaarden dienstverlenend, eigenaarschap, verbindend, flexibiliteit en vakbekwaam. Het moderne, pas gerenoveerde gemeentehuis biedt alle voorzieningen die je nodig hebt!
Team
Binnen team Ruimte, cluster Ruimtelijke ontwikkeling, zoeken wij een projectleider gebiedsontwikkeling met minimaal 5 jaar relevante werkervaring. In dit cluster werken 25 medewerkers aan ruimtelijke ordening, duurzaamheid, grondbedrijf, projecten, economie, volkshuisvesting en recreatie en toerisme.
Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van een visie voor een van onze zoekgebieden voor wonen.
- Je onderhandelt en zorgt voor het opstellen van projectdefinities, planningen, projectrapportages en bestuurlijke afwegingskaders;
- Vanaf de initiatieffase tot de fase van realisatie stuur je op de beheersuitgangspunten: geld, organisatie, kwaliteit, informatie en tijd;
- Je anticipeert op ontwikkelingen in de verschillende projectfases en neemt maatregelen als prestatieafspraken niet worden gehaald;
- Je adviseert over en regisseert inwonerparticipatie en interactie met projectbetrokkenen.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau in bouwkunde, geografie of ruimtelijke ordening;
2. Minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling in de afgelopen 10 jaar bij een gemeente.
Gunningscriteria
3. Afgeronde opleiding op wo-niveau in bouwkunde, geografie of ruimtelijke ordening (30 punten);
4. Minimaal 3 jaar werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling bij een vergelijkbare plattelandsgemeente (tot 25.000 inwoners) (30 punten);
5. Werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling voor woningontwikkeling (incl. participatieproces, onderhandelingen met stakeholders en sluiten van overeenkomsten) (20 punten);
6. Afgeronde cursus op het gebied van grondbeleid (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
Naast de kernwaarden dienstverlenend, eigenaarschap, verbindend, flexibiliteit en vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties:
- Resultaatgericht;
- Accuraat;
- Zelfstandig;
- Verantwoordelijk.
Functieschaal
Uurtarief maximaal €165,- (excl. btw incl. reiskosten woon/werk).
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Hybride werken is mogelijk in overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 13 december 2024 vanaf 09.00 uur. Kandidaten die worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk op donderdag 12 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- De opdrachtgever vraagt om een Integriteits- en Geheimhoudingsverklaring.
- De opdrachtgever vraagt om een Uittreksel Handelsregister (KvK).
- De opdrachtgever vraagt om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze als zodanig in het handelsregister staan geregistreerd (conform Waadi).
Reactietermijn
De reactietermijn voor deze opdracht is tot woensdag 11 december 2024, 09.00 uur.