Fraud Blocker Administratief Medewerker | Gemeente Huizen | ZZP Opdrachten

Administratief Medewerker

Logo van de Nederlandse gemeente Huizen, met een gestileerde figuur in traditionele kledij met visgereedschap in de hand, naast de tekst "gemeente huizen".

Aanvraagnummer: 5414
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 24 tot 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 06-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-12-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken, luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken en werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!'

Huizen werkt aan grote opgaven, zoals de invoering van de omgevingswet, uitbreiding van digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van toerisme als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Opdracht
Je voert diverse werkzaamheden uit rondom het (informele) bezwaarproces, waaronder:

  • Eerstelijns telefonische beantwoording
  • Diverse WOZ-taken, zoals koppeling BAG-WOZ, optimalisatiewerkzaamheden en verzenden en verwerken inlichtingenformulieren
  • Verzenden van documenten (taxatieverslagen e.d.)
  • Verwerken van bezwaren en verzenden ontvangstbevestigingen vanuit het bezwarensysteem (iBezwaar)

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met bezwaarprocessen in de WOZ
3. Minimaal 24 uur per week beschikbaar, per 6 januari 2025

Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring met taxatiepakket VRiS (25 punten)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker (25 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met iBezwaar (15 punten)
7. Beschikbaar voor 36 uur per week, per 6 januari 2025 (25 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met de werkprocessen van gemeente Huizen (10 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Aanpassingsvermogen
  • Klantgerichtheid
  • Flexibiliteit
  • Afstemmen
  • Detailgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 3 van december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk in week 2 van december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze opdracht.

Overige informatie

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Reageer nu op deze opdracht!

5414 - Administratief Medewerker