Adviseur bedrijfsvoering HR

Aanvraagnummer: 15192
Contractvorm: Detachering
Organisatie: CBS
Locatie: Heerlen
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Limburg
Startdatum: 04-08-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 24-07-2025 09:00
LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Omschrijving opdracht en werkzaamheden
In verband met zwangerschapsverlof zijn wij opzoek naar een tijdelijke kracht.
Je wordt ingehuurd voor het adviseren rondom en het administratief verwerken van reorganisatie binnen de organisatie. Een reorganisatie heeft geen personele consequenties. Het gaat in hoofdlijnen om het administratieve proces en de juiste registratie hiervan in ons HR-systeem, denk aan: complexe mutaties in formatie, organisatiestructuur, teamindelingen of -uitbreidingen die jij secuur en gestructureerd verwerkt.
• Een fijne mix van ervaring, ambitie en ruimte voor jouw frisse blik. • Je hebt contact met opdrachtgevers uit andere teams en de collega’s van HR en Control.
Benodigde expertises/capaciteiten/kennis/skills/diploma’s/certificaten voor de opdracht
•Je gaat aan de slag in het HRservicesteam van de Bedrijfsadministraties. Een hecht team met collega’s van HR-services, salarisadministratie, inkoop en financiën. • Je werkt samen met professionals die jou graag op weg helpen en je de ruimte geven om zelf het verschil te maken • Een vereiste is dat je kennis hebt van AFAS profit en de formatie/organistatiestructuur binnen dit systeem. • Je hebt kennis van Excel.
Competenties
• Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en houdt van complexe administratieve werkzaamheden.
• Je denkt in oplossingen en durft vragen te stellen.
• Je bent sociaal, empathisch en weet goed te communiceren.
Kortom: jij zorgt dat alles achter de schermen soepel verloopt.
Te behalen (meetbaar) resultaat (prestatieverplichting)
• Je bent onderdeel van het team en zorgt dat de taken binnen de gestelde termijn worden uitgevoerd.
Afwijkende afspraken
• Thuiswerk mogelijk / welke verhouding: 50/50 Kantoordagen team zijn dinsdag-donderdag. Meer dagen mag ook.
• Gemiddeld aantal uren per week: flexibel 12-24 uur
• Gemiddeld aantal dagen per week: flexibel
• Minimaal aantal uren voor de gehele opdracht: 300 uur
Intakeweek van 21 juli t/m 25 juli
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.