Fraud Blocker Adviseur Ruimtelijke verkenningen | Gemeente Zeist | ZZP

Adviseur Ruimtelijke verkenningen

Logo van gemeente zeist met een abstract ontwerp met blauwgroen strepen die een gestileerde 'z' vormen boven de tekst 'gemeente zeist.

Aanvraagnummer: 5104
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 02-12-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 21-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We verwelkomen iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Solliciteer als je je herkent in het profiel!

In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn op zoek naar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes én zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.

Team
Als adviseur bij het team Beheer Openbare Ruimte (BOR) werk je mee aan het goede leven in de gemeente Zeist. Lekker fietsen, goede doorstroming, verkeersveiligheid en een groene leefomgeving. Je doet dat in een gemeente die samenwerking met belanghebbenden hoog in het vaandel heeft staan. Een uitdagende combinatie voor een schoon, groen, gezond, duurzaam en veilig Zeist. Je werkt in een betrokken en professioneel team van circa 35 collega’s die zich bezighouden met de openbare ruimte. Elke dag werken zij vanuit de kernwaarden nabijheid, kracht en vertrouwen.

Opdracht
Je zorgt samen met je collega’s dat de vergunningaanvragen op het gebied van met name uitwegen en bouwplannen, welke een relatie hebben met het gebruik van de openbare ruimte en groen, goed en op tijd worden behandeld. Vraagstukken rondom auto- en fietsparkeren en andere beleidsontwikkelingen rondom mobiliteit ga je niet uit de weg. Je trekt hierin samen op met ervaren collega’s en helpt hen intern om de aanvrager goed te helpen en te zorgen voor een deskundig advies. Hierbij stem je af met je collega’s en ben je in staat om aan veel uiteenlopende juridische kaders te toetsen. Daarbij bezoek je soms de locatie om een goede indruk te krijgen. Je luistert daarbij goed naar de wensen en behoeften en denkt in mogelijkheden en oplossingen.

Je bent alert, scherp en accuraat. Ook kun je zelfstandig werken, regie voeren over je eigen werk en ben je een echte teamplayer.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 12 december 2024 voor minimaal 36 uur per week gedurende de duur van de opdracht;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur Ruimtelijke Verkenningen bij een gemeentelijke instelling;
4. Aantoonbare werkervaring met advisering op vergunningaanvragen op het gebied van uitwegen en bouwplannen in relatie tot het gebruik van de openbare ruimte;
5. Aantoonbare werkervaring rondom beleidsontwikkeling mobiliteit en met name op advisering auto- en fietsparkeren

Gunningscriteria
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als adviseur ruimtelijke verkenningen (35pnt)
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met advisering binnen het team op het gebied van vergunningverlening mobiliteit (30pnt)
8. Aantoonbare werkervaring met communicatie met inwoners tijdens een locatiebezoek (20pnt)
9. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau op het gebied van ruimtelijke ordening of juridische integrale veiligheid/ruimtelijke ordening (15 pnt).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • communicatief
  • flexibel
  • daadkrachtig
  • collegiaal
  • empatisch

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 25 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 22 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 21 november 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.