Aanvraagnummer: 5421
Organisatie: Provincie Overijssel
Locatie: Provincie Overijssel
Uren per week: 8 uur
Tarief: €95 per uur
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 4 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 10-12-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Algemene beschrijving
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Samen maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. We zetten ons in voor de toekomst van onze provincie.
Beschrijving Project en Programmamanagement
Je gaat aan de slag bij de afdeling Project- en Programmamanagement (PPM), een van de acht afdelingen binnen de provincie Overijssel. De afdeling heeft veel expertise op het gebied van grootschalige processen, projecten en programma's.
Opdracht
Wat zijn de verantwoordelijkheden?
- Het maken van kaarten in ArcGIS die voldoen aan de vereisten van de provincie Overijssel en het DSO;
- Gebruik maken van de provinciale database via ArcGIS;
- Het opbouwen van digitale kaarten in Illustrator;
- Het vertalen van schetsen in digitale kaarten, principes en schema's in Illustrator of Photoshop;
- Het maken van verbeeldingen, zoals collages, fotobewerkingen en vogelvluchten in Photoshop;
- Het opmaken van kaarten, inspiratiebladen of posters in InDesign.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een maximum uurtarief van €95,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en werk-werkverkeer;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor in de richting van stedenbouwkunde of landschapsarchitectuur;
3. Aantoonbare werkervaring met ArcGIS en kennis van de eisen die het DSO stelt aan kaartmateriaal;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op de provinciale schaal als assistent ontwerper en/of tekenaar in de afgelopen 10 jaar;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het grondgebied van de provincie Overijssel in de afgelopen 10 jaar;
6. Aantoonbare werkervaring met grafische vormgeving en tekenervaring in de programma's: Illustrator, Photoshop, InDesign en ArcGIS.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het op regionale schaal vertalen van schetsen naar digitale kaarten (40 punten);
8. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als (technisch) tekenaar bij of in opdracht van een overheidsinstelling (40 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het maken van webviewers om de inhoud van de nieuwe Omgevingsvisie op een publieksvriendelijke manier te communiceren (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
In ons selectiegesprek zullen wij ingaan op onderstaande competenties, die wij van belang vinden voor deze functie.
- Analytische kwaliteiten: onderscheidt de onderlinge samenhang van zaken; is in staat hoofd- en bijzaken te onderscheiden;
- Accuraat: heeft zaken op orde, levert nauwgezet de gevraagde producten, streeft naar volledigheid en precisie;
- Verbeeldingskracht: is in staat om met verschillende oplossingsrichtingen te komen, vindt nieuwe benaderingen, pikt nieuwe concepten op;
- Samenwerken: draagt bij aan het resultaat van de groep, is een teamspeler, is communicatief;
- Resultaatgericht: is resultaatgericht over de vastgestelde doelen binnen de eigen taak.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg
Is hybride werken mogelijk: Ja
Standplaats: Zwolle
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 12 december 2024 tussen 10.00 en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 11 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
- De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 10 december 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.