Fraud Blocker Backoffice medewerker (maatschappelijk) vastgoed | ZZP

Backoffice medewerker (maatschappelijk) vastgoed


Aanvraagnummer: 5138
Organisatie: Gemeente Woerden
Locatie: Woerden
Uren per week: 24-32 uur
Tarief: €90 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-12-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 25-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor de gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politieke omgeving, centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

Meer informatie.

Opdracht
Jij bent een backoffice medewerker (maatschappelijk) vastgoed met ervaring in verhuur en gebruik. Je bent zorgvuldig en accuraat. Je hebt ervaring met backoffice taken binnen een vastgoedorganisatie. Je kunt vastgoedcontracten en inkoopcontracten interpreteren, hebt ervaring met een Vastgoedbeheersysteem (VBS) en affiniteit met cijfers.

Binnen het team Vastgoed, cluster Gebruik, is een achterstand aan werkzaamheden opgelopen. Daarnaast zijn er interne wisselingen in functies en uitval van een medewerker. Hierdoor is er tijdelijk een backoffice medewerker nodig voor een aantal taken. Je houdt je bezig met het invoeren van gegevens in VBS en het ophalen van managementinformatie ten behoeve van de jaarcijfers. Je ondersteunt collega's bij het opstellen van vastgoedcontracten, om de relatie tussen operationele en juridische zaken te bevorderen. Daarnaast houd je je bezig met inkoopcontracten, zoals afval, schoonmaak en de inventaris van de binnensportaccommodaties.

De gemeente Woerden is begonnen met het schrijven van het accommodatiebeleid. Het Sociaal Domein is de initiator en vanuit Vastgoed wordt informatie aangeleverd. Jij levert gegevens aan, communiceert en neemt deel aan gesprekken.

Tot slot heb je ervaring met de financiële cyclus van de gemeente. De gemeente werkt met financieel systeem key2Financiën.

Er wordt gewerkt met Teams en Decos JOIN. Kennis van deze systemen is een pré.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring met maatschappelijk vastgoed;
2. BYOD (Bring Your Own Device): de kandidaat gebruikt eigen laptop en mobiel;
3. Aantoonbare werkervaring met vastgoedbeheersystemen;
4. Aantoonbare ervaring met vastgoedcontracten;
5. Aantoonbare ervaring met jaarcijfers;
6. Aantoonbare ervaring met indexering en facturatie;
7. Aantoonbare ervaring met inkoopcontracten;

Gunningscriteria
8. Aantoonbare ervaring met de verhuur en het gebruik van maatschappelijk vastgoed (40 punten);
9. Aantoonbare ervaring met Metafoor VBS-Online (40 punten);
10. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties

  • Communicatief vaardig
  • Analyserend vermogen
  • Collegiaal
  • Gestructureerd
  • Accurate werkhouding

Functieschaal
Voor deze functie wordt een maximum inhuurtarief van 90 euro per uur door de opdrachtgever betaald, all-in kosten, exclusief btw.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 28 november 2024 tussen 10.30 uur en 13.00 uur. De genodigde kandidaten ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken informatie over de voortgang.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 25 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.