Aanvraagnummer: 5248
Organisatie: Gemeente Lingewaard
Locatie: Gemeente Lingewaard
Uren per week: 32
Tarief: Geen maximum
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-12-2024
Optie tot verlenging: Ja
Sluitingsdatum: 27-11-2024 12:00
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Welkom bij Team Sociaal Beleid
Waar 18 bevlogen collega’s samenwerken om beleid te ontwikkelen voor het gehele sociaal domein. In nauwe samenwerking met inwoners, organisaties en onze vele collega's in het sociaal domein streven we ernaar om de regievoering te versterken en nog beter aan te sluiten op de wensen en ideeën van (georganiseerde) inwoners en organisaties. Een spannende reis waarbij de opgaven uit de strategische agenda sociaal domein centraal staan:
- De ontwikkeling van een sterke sociale basis
- Een sluitende begroting en grip op de uitgaven
- De beweging van beschermd wonen naar beschermd thuis
- De Lingewaardse ontwikkelagenda jeugd
- Het ontwikkelen van Lingewaardse agenda bestaanszekerheid
- Het ontwikkelen van een integrale aanpak voor migratie en integratie
- Het uitvoeren van het Gezond en Actief Leven Akkoord en het Integraal Zorg Akkoord (GALA en IZA)
Jij staat samen met je collega’s aan de lat om deze ambities waar te maken. Een spannende en leuke uitdaging met veel ruimte voor eigen initiatief en ideeën.
Opdracht omschrijving
Als Beleidsmedewerker focus je op het ondersteunen van inwoners en het stimuleren van hun deelname in de samenleving. Je versterkt tijdelijk het team sociaal beleid, waarbij het zwaartepunt van jouw verantwoordelijkheden ligt in de Wmo en het aanspreekpunt zijn op onderwijs, kinderopvang en volwasseneneducatie. Je trekt hierin samen op met de beleidsadviseurs Wmo en Jeugd. We zoeken een medior/senior beleidsadviseur.
Verantwoordelijkheden
- Het in routing brengen van het regionaal toezicht – en handhavingsplan
- Het coördineren van de vaststelling van de beleidsregels Wmo
- Het zelfstandig oppakken van vraagstukken rondom de Wmo, zoals
- Het opstellen van een Wmo-convenant met de woningbouwcoöperatie
- Aanbesteding medische advisering
- Proces rondom gehandicaptenparkeerkaarten verbeteren
- Deelname aan interne en/of regionale overleggen
- Inhoudelijke sparringpartner voor Wmo-gerelateerde onderwerpen
- Aanspreekpunt voor bestuurders, partners en collega's voor de onderwerpen onderwijs, kinderopvang en volwassseneducatie. Bij deze taak betreft het waarneming tot de functie structureel is ingevoerd.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. tot en met 1 juni 2025 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Minimaal drie jaar
HBO/WO
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
40 %HBO/WO
40 %Minimaal drie jaar in een vergelijkbare functie
20 %Kennis en ervaring binnen het sociaal domein
Gunningscriterium Prijs
Geen limieten
Competenties te toetsen in interviewfase
1. Kennis van het sociaal domein
2. Een resultaatgerichte persoonlijkheid die goed samenwerkt, analytisch sterk is en politiek-bestuurlijk sensitief.
3. Een medior/senior profiel; iemand die in staat is zelfstandig te werken en opdrachten daadkrachtig uitvoert
Interviewfase
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.
De interviews zullen plaatsvinden op 3 december in de ochtend. Gelieve hier rekening mee te houden.