Aanvraagnummer: 1019
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 24 tot 28 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 07-05-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief.
Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen.
Dat is de misse waar wij voor gaan!
Opdracht
- Verrichten van werkzaamheden op de dossiers Veilig Thuis, deelname GR GGD/VT, Huiselijk Geweld
- Verrichten van werkzaamheden voor de gemeentelijke P&C-cyclus;
- Opstellen van bestuurlijke stukken, zoals college- en raadsvoorstellen;
- Waarneming van taken op het gebied van afdoening moties, toezegging en beantwoording technische en schriftelijke vragen;
- Adviseren en opstellen van (bestuurlijke) annotaties.
Gunningscriteria
6. Een afgeronde opleiding op minimaal WO bachelor niveau (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsmedewerker Jeugd bij een gemeente (35 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met dossiers op het gebied van Veilig thuis en Huiselijk geweld (25 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met het opstellen, aanvragen of bijdragen aan financiële instrumenten zoals bijvoorbeeld de P&C cyclus en subsidies (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij.);
2. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied Jeugdhulp binnen een gemeentelijke instelling, op de dossiers Veilig Thuis en Huiselijk Geweld;
4. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van beleidsdocumenten, bestuurlijke stukken en het geven van bestuurlijke advisering, benoem dit in het cv;
5. Aantoonbare werkervaring met het opstellen, aanvragen of bijdragen aan financiële instrumenten zoals bijvoorbeeld de P&C cyclus, subsidies, benoem dit duidelijk in het cv;
Benodigd aantal professionals:
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag en donderdag
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 13 mei 2024 van 09:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 10 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.