Fraud Blocker Consulent P&O Services | Kadaster | Freelance Opdrachten

Consulent P&O Services

Logo van het Kadaster met een gestileerde blauwe letter 'K' naast het woord 'kadaster' in lichtblauwe tekst.

Aanvraagnummer: 5114
Organisatie: Kadaster
Locatie: Kadaster
Uren per week: 24 - 36
Tarief: €75 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 09-12-2024
Optie tot verlenging: 2 x 1 jaar
Sluitingsdatum: 27-11-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd.


Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi.

Opdracht omschrijving

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving werkzaamheden
De directie Personeel & Organisatie (P&O) is verantwoordelijk voor het HR-beleid, de uitvoering van het HR beleid en facilitaire zaken. De directie staat voor gericht beleid en goede dienstverlening. De directie staat niet op zichzelf, maar maakt onderdeel uit van de waardestroom bedrijfsvoering. Door vraagstukken integraal en in samenwerking op te pakken bereiken we het gewenste resultaat, waarbij het belang van het Kadaster als organisatie voorop staat.

Je komt terecht op de afdeling P&O Services, binnen het team P&O-Services wat onderdeel is van de directie Personeel & Organisatie. Het team houdt zich dagelijks bezig met het administratieve proces binnen P&O op het vlak van o.a. ziekte, verlof, in,- door en uitstroom.

We zijn als afdeling volop in ontwikkeling en proberen steeds op zoek te gaan naar verbeteringen in ons proces. Op dit moment loopt er een aanbesteding van nieuwe software voor de dagelijkse bedrijfsactiviteiten waaronder inkoop, financiën, projectbeheer, personeels,- en salarisadministratie.


Daarin zijn een aantal uitgangspunten opgenomen die hieraan ten grondslag liggen:

  • We gaan uit van Best Practices;
  • We houden ons zoveel mogelijk aan de standaard;
  • We doen digitaal wat digitaal kan;
  • De registratie vindt plaats bij de bron.

Voor het team betekent dit een verandering in werkwijze en hoe wij de dingen doen met elkaar. Dat is waar we de aankomende tijd naar toewerken en dat doet een aanspraak op competenties zoals flexibiliteit, eigenaarschap, gespreksvaardigheden, klantgerichtheid, inlevingsvermogen en organisatiesensitiviteit.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • SAP HCM en SuccessFactors;
  • ERP Afas;
  • Andere ERP en/of HR programma’s;
  • Microsoft Office;
  • HR-Processen;
  • Relevante Wet- en regelgeving.

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

Als Consulent P&O bij het Kadaster ben je de spil in een soepele overgang tussen het huidige en het nieuwe ERP-programma. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt. Anderzijds signaleer, initieer en ondersteun je in de veranderingen van het ERP-programma. Je bent de ambassadeur en vraagbaak voor de veranderingen in de processen van de HR administratie maar ook richting de medewerkers die nu binnen deze processen werkzaam zijn.

Onder de coördinatie van de HR businesspartner en product owner geef je vorm aan de invulling van deze werkzaamheden. De aandacht komt te liggen op meer en meer uitfaseren van huidige werkwijze en voorsorteren op de nieuwe werkwijze. Daarin speelt het voorbereiden van alle medewerkers en managers een grote rol.

Binnen de directie P&O zijn we invulling aan het geven in een nieuwe werkwijze. P&O-Services ondersteund in hun expertise op het administratieve vlak en we zorgen voor een efficiënte administratieve afhandeling. Dit doen wij in nauwe samenwerking en met meer verbinding tot onze klant (managers en medewerkers).

P&O-Services staat in direct contact met de personeelsadviseurs, waarbij wij een samenwerkingsdynamiek hebben die complementerend is aan elkaar. We zijn als personeelsadviseur en P&O-services medewerker één gezicht en spreken één taal richting de business.
Daardoor zijn wij niet langer alleen de bewaker van de wet- en regelgeving maar ook de expert die meerwaarde levert in de toepassing ervan.

Als consulent P&O geef je het voorbeeld in de wijze waarop we hier invulling aan geven. Je neemt hierin het initiatief en een proactieve houding aan ten aanzien van de nieuwe werkwijze tussen P&O-Services en de personeelsadviseurs.

Je loopt niet weg voor deadlines en ziet het als uitdaging deze deadlines te halen. Je hebt een passie voor precisie en voelt je thuis in een omgeving waar teamspirit en samenwerking hoog in het vaandel staat.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 9 december 2024 tot en met 30 november 2025 voor 24-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.


Overige eisen

Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.

U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 2 pagina's A4 Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen, of het cv uit meer dan 2 pagina's bestaat, zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.

De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent.

Afgeronde hbo-opleiding.

Minimaal 4 jaar ervaring in een vergelijkbare HR-functie.

Aantoonbare kennis van HR-processen en wet- en regelgeving.

Aantoonbare ervaring met ERP-systeem SAP.

Aantoonbare ervaring met ERP-systeem Afas.

Aantoonbare ervaring met het coachen en begeleiden van collega’s.

Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Helicopterview; • Adviesvaardigheid; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Organisatiesensitief; • Inlevingsvermogen; • Kwaliteitsgericht; • Klantgericht; • nauwkeurig; • Proactief en initiatiefrijk.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de beoordeling van het ingediende tarief (prijs) en de kwalitatieve criteria wordt de rangorde van kandidaten samengesteld. Met de drie kandidaten die hierbij het hoogst scoren wordt een verificatiegesprek gehouden. Het verificatiegesprek betreft een toetsing van de ingediende offerte. Naar aanleiding van de verduidelijking, toelichting en eventuele bewijsmiddelen die het kadaster middels het verificatiegesprek heeft verkregen, kunnen scores worden bijgesteld. Hierdoor is het mogelijk dat de rangorde binnen de drie hoogst scorenden wordt aangepast. De hoogste scorende kandidaat, na uitvoering van de verificatiegesprekken komt in aanmerking voor gunning.

De punten toekenning voor het gunningscriterium kwaliteit binnen de beoordelingssystematiek is als volgt:

Score Beoordeling

0 Geen antwoord/invulling

Omschrijving: Onderwerp of aspect is niet beschreven

1 Onvoldoende

Omschrijving: Onderwerp voldoet in zijn geheel niet

2 Matig

Omschrijving: Onderwerp of aspect is niet (volledig) behandeld of voldoet op onderdelen niet aan de wensen van het Kadaster

3 Voldoende

Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld en sluit aan bij de wensen van het Kadaster. Er is geen sprake van meerwaarde.

4 Goed

Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld, sluit aan bij de wensen van het Kadaster en bevat enkele positief onderscheidende kenmerken er is sprake van enige meerwaarde

5 Uitstekend

Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld, sluit aan bij de wensen van het Kadaster, bevat positief onderscheidende kenmerken en overtreft hiermee in ruime mate de verwachtingen van de opdrachtgever. Er is sprake van aanzienlijk meerwaarde.


De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Indien er meer informatie wordt gegeven dan gevraagd zal alleen het maximaal aantal toegestane woorden worden beoordeeld. Alle woorden vanaf het maximaal toegestane aantal zullen niet aan de beoordelaars worden doorgegeven.


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

U geeft een beschrijving van een aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.

30 %

U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort processen /werkzaamheden en geeft hierbij aan hoe deze worden opgelost (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster.

30 %

U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 75,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Het verificatiegesprek betreft een toetsing van de ingediende offerte. Waarbij de nadruk ligt op de eisen en de kwalitatieve gunningscriteria.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Kandidaten die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningscriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningscriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Kandidaten worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.

De verificatiegesprekken zullen plaatsvinden op 03-12-2024 in Apeldoorn. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.