Contractbeheerder beheer en onderhoud wegen

Logo van provincie utrecht met links een gedetailleerd wapen en rechts de naam "provincie utrecht" naast twee rode vierkantjes.

Aanvraagnummer: 3764
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 32-40 uur
Tarief: €110 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Deta-Vast
Sluitingsdatum: 20-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht Als Contractbeheerder Beheer en Onderhoud Wegen ben je betrokken bij contracten, processen en projecten voor provinciale wegen.

Je stemt inhoudelijk af met andere contractbeheerders, weginspecteurs en assetbeheerders. Je adviseert de programmamanager B&O op basis van het provinciale beleid. Jij weet als geen ander hoe je data kunt gebruiken in je werk. Samen met je collega’s zorg je voor de verdere professionalisering van assetmanagement binnen team BEM. Bereikbaarheid, leefbaarheid, veiligheid en duurzaamheid staan hierbij centraal.

Je bent eindverantwoordelijk voor de contracten die jij begeleid. In samenwerking met de Assetbeheerders zorg je dat deze contracten binnen de budgetten en planningen blijven. De variatie in de contracten en projecten is groot; van relatief makkelijk tot complex, en van klein tot groot.

Vereisten / knock-outcriteria 1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van (civiel) technische; 2. Aantoonbare werkervaring met UAV en contractmanagement UAV-GC 3. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; 4. Aantoonbare werkervaring met de aansturing van infrastructurele contracten; 5. De kandidaat is bereid om na de duur van de opdracht kosteloos in dienst te treden bij de opdrachtgever;

Gunningscriteria 6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met UAV en contractmanagement UAV-GC; 7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van aansturing van infrastructurele contracten; 8. Aantoonbare werkervaring bij een overheidsinstantie; 9. Aantoonbare werkervaring als projectleider van infrastructurele opdrachten;

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Teamspeler
  • Verbinder
  • Procesgericht
  • Prestatiegericht

Functieschaal Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Tariefbandbreedte 95-110

Benodigd aantal professionals 1 (geen duo).

CV-eisen Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: gedeeltelijk maar altijd in overleg. De functie vereist veel aanwezigheid op werklocaties en steunpunt van provincie Utrecht in Huis te Heide en de Meern.

Planning De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 25 september 2024 van 09.00 uur tot 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 20 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.