Coördinator Onderwijshuisvesting

Logo van gemeente voorst op een gele achtergrond met een silhouet van een man die een voetbal vasthoudt naast een boom.

Aanvraagnummer: 14250
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeente Voorst
Locatie: Twello
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4,5 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 11-08-2025
Optie tot verlenging: 3 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 14-07-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Opdrachtgever

Wie zijn wij?
Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening – en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor álle inwoners.

Opdracht

Als coördinator onderwijshuisvesting, speel je een belangrijke rol in het ontwikkelen en uitvoeren van beleid dat onze onderwijsgebouwen toekomstbestendig maakt. Je vertaalt beleidsdoelen naar concrete acties en projecten. Daarbij adviseer je zowel het management, het college van B&W en de gemeenteraad als je collega’s binnen de organisatie – gevraagd én ongevraagd.

De raad heeft onlangs besloten uitvoering te geven aan het IHP. Dit houdt in dat er vier projecten op de plank liggen om voortgezet te worden. Dit betreffen twee scholen waarbij de haalbaarheidsonderzoeken gereed zijn en twee scholen waarbij de haalbaarheidsonderzoeken nog afgerond moeten worden. Daarnaast loopt er een project waarbij een MFA wordt uitgebreid waardoor er een volwaardig dorpshuis ontstaat en de school wordt uitbreid. Dit project bevindt zich in de technische ontwerpfase en moet verder worden doorlopen en begeleid.

Je bent beleidsmatig sterk en hebt ervaring in de vastgoedsector en met onderwijshuisvesting. Je schakelt soepel tussen beleid en uitvoering, verbindt verschillende belangen en pakt complexe vraagstukken zelfstandig en resultaatgericht aan.

Daarnaast moeten de dagelijkse werkzaamheden op het gebied van onderwijshuisvesting ook doorgang vinden.

Vereisten
1. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Een aantoonbare afgeronde vakgerichte vastgoedopleiding (benoem deze duidelijk in het cv);
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur onderwijshuisvesting binnen een overheidsinstelling;
4. Aantoonbare werkervaring met maatschappelijke vraagstukken en de vertaling hiervan naar concrete uitvoerbare plannen;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider;
6. Minimaal 3 aantoonbare referente projecten (benoem deze duidelijk in het cv) met complexe vastgoedprojecten in de afgelopen 5 jaar.

Gunningscriteria
...

Competenties
- Je bent flexibel, denkt in oplossingen en houdt koers, ook bij onduidelijke kaders. Je werkt prettig samen en weet anderen te enthousiasmeren voor jouw aanpak;
- Sterke communicatieve vaardigheden en een natuurlijke adviesstijl;
- Politiek-bestuurlijk sensitief;
- Aanpassingsvermogen;
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
- Doorzettingsvermogen;
- Tactisch gedrag;
- Motiveren;
- Resultaatgericht werken;
- Samenwerken;
- Overtuigen;
- Assertiviteit;
- Besluitvaardigheid;
- Organiseren;
- Kritisch;
- Analyserend vermogen;
- Plannen en organiseren.

Benodigd aantal professionals
1.

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Door de professional zelf geschreven motivatie.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 17 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 16 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 14 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.