Aanvraagnummer: 4983
Organisatie: Gemeente Zaltbommel
Locatie: Gemeente Zaltbommel
Uren per week: 16 tot 24 uur per week Alleen gedeclareerde en geaccordeerde uren worden betaald
Tarief: €100 - €120 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 2 x 1 jaar
Sluitingsdatum: 24-11-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Werken voor de gemeente Zaltbommel betekent werken voor een kleine stad die in veel zaken groot is. En er is meer dan de stad; een buitengebied van 11 dorpen met bruisende ontwikkelingen, levendige woonwijken, veel bedrijvigheid, moderne voorzieningen, schitterende monumenten én een rijke (cultuur)historie. Open werksfeer, goed bereikbaar en een dynamische omgeving. Dat is werken bij de gemeente Zaltbommel in een notendop. Wij kennen weinig hiërarchie en iedereen loopt bij elkaar naar binnen. Het gemeentekantoor staat vlak naast de A2 en er is een rechtstreekse treinverbinding
vanuit Utrecht en Den Bosch. Tel daar nog een gratis parkeerplek voor de deur bij op en je hebt het recept voor een ideale werkomgeving.
Als Directievoerder/toezichthouder voer jij directie en toezicht op de uitvoering van civieltechnische werken. Jij bent de spil in het project en weet door jouw goede communicatieve vaardigheden het project goed uit te voeren.
Persoonsprofiel
Wij zoeken een directievoerder/toezichthouder met een gezonde dosis prestatiedrang, durf, teamgeest en flexibiliteit. Je hebt minimaal een HBO-werk- en denkniveau en aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie en in soortgelijke gemeenten/organisaties. Je hebt minstens 5 jaar ervaring als directievoerder/toezichthouder. Naast een flexibele houding en een goede uitvoering van de inhoudelijke taken, verwachten wij dat je buiten de gebaande paden kunt denken en denkt in mogelijkheden en creatieve oplossingen volgens het principe van het boerenverstand.
Belangrijk in deze functie zijn inlevingsvermogen en communicatieve vaardigheden.
Verantwoordelijkheden
Jij wordt verantwoordelijk voor onder andere:
– Bewaken van kwaliteit, planning en financiën; – Controle RAW
bestekken;
– Signaleren van afwijkingen/ risico’s en hier accuraat en zo nodig corrigerend op reageren;
– Communicatie met alle betrokken partijen;
– Het vertegenwoordigen van de opdrachtgever tijdens de uitvoering van het project;
– Het beoordelen en toetsen van de juiste afhandeling van werkplannen en kwaliteitsplannen;
– Verzorgen van projectadministratie en opleveringsdossiers;
– Adviseren van de projectleider in het kader van bestekken en het beoordelen van meer en minderwerk
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 31 december 2025 voor 16-24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2x een periode van 1 jaar. Uiterlijk 3 maanden voor afloop van de contractduur kan opdrachtgever eenzijdig besluiten de overeenkomst voor deze opdracht, tegen gelijkblijvende voorwaarden en condities, te verlengen met maximaal 1 jaar. In geval van maximale verlenging eindigt de overeenkomst uiterlijk per 31 december 2027. Aan het einde van deze opdracht is de overeenkomst van rechtswege beëindigd. Op deze aanbesteding en de overeenkomst zijn de VNG model algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten van toepassing. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Uit de CV blijkt minimaal 5 jaar ervaring als directievoerder/toezichthouder civiel in soortgelijke gemeenten.
Uit de CV blijkt minimaal 5 jaar inhoudelijke kennis van en/of ervaring met infrastructurele werken en/of werken in de openbare ruimte
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 70 %
Gewicht van kwaliteit : 30 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van 3 kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
50 %Samenhang tussen projectonderdelen en de voortgang van het project te bewaken en stuurt, in overleg met de projectleider, tijdig bij wanneer mogelijke risico’s of knelpunten zich voordoen. Aan te tonen met 1 praktijkvoorbeeld (geef aan wat concreet is gedaan en welke uitdagingen zijn opgelost).
50 %In staat zijn intern en extern draagvlak te behouden voor uit te voeren werkzaamheden en oog te hebben voor de verschillende belangen. Aan te tonen met 1 praktijkvoorbeeld (geef aan wat concreet is gedaan en welke uitdagingen zijn opgelost).
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 100,00
Maximaal: € 120,00
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
Tijdens het interview worden de volgende persoonlijke competenties getoetst:
- Communicatief vaardig en stressbestendig;
- Kan verbindend optreden tussen keten- en kernpartners, inwoners, projectleiders en vakspecialisten, zowel in als extern;
- Is in staat door logisch en praktisch na te denken tot oplossingen te komen.
De kandidaat directievoerder/toezichthouder civiel wordt per competentie beoordeeld. Indien de kandidaat directievoerder//toezichthouder civiel aan de competentie voldoet, krijgt de kandidaat directievoerder/toezichthouder civiel de daarvoor genoemde punten.
Bij elke competentie worden de volgende beoordelingsopties aangehouden:
- Voldoet (nagenoeg) volledig aan competentie - 10 punten
- Voldoet voldoende aan competentie - 5 punten
- Voldoet onvoldoende aan competentie - 0 punten
In totaal zijn er drie (3) competenties. De kandidaat projectleider civiel kan op deze vraag daardoor maximaal 30 punten scoren
Interviewfase
Uitsluitend de kandidaten die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken kandidaten worden uitgenodigd voor een interview.
De interviews zullen plaatsvinden op woensdag 27 november 2024. Gelieve hier rekening mee te houden.