Hands-on administratieve ondersteunende vastgoedbeheerder

Aanvraagnummer: 14505
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Vijfheerenlanden
Locatie: Leerdam
Uren per week: onbekend per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 11-07-2025 09:00
LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Vijfheerenlanden mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Vijfheerenlanden. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.
Binnen het team Beheer openbare ruimte is subteam vastgoed actief op het gebied van vastgoedbeheer. Je standplaats wordt Vianen.
Opdracht
Je wordt lid van Team vastgoed en gaat het team ondersteunen bij administratieve zaken, plannen van klein onderhoud en ad-hov reparaties. Voor de huidige vastgoedbeheerders wordt jij het spin in het web . Je verleend opdrachten naar aannemers en onderhoudspartijen. Je helpt hun ondersteunen waar je kan bij het uitzetten van het dagelijks werk en storingen. Je bewaard het overzicht en regelt processen.
Natuurlijk heeft dit alles een doorloop, dat leg je vast in een plan voor de toekomst dat jouw opvolger in VHL verder uitvoert.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop; in verband met cyberveiligheid mag dit niet bij VHL, er moet gebruik gemaakt worden van telefoon en laptop die de gemeente verstrekt;
3. Op korte termijn beschikbaar voor 4 dagen per week van 09.00 uur tot 17.00 uur (gefaseerd starten is bespreekbaar);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op met vastgoedbeheer bij een gemeente;
5. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.
Gunningscriteria
6. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met vastgoed gerelateerd onderhoud (Benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Plannon (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met Axxerion (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (10 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met O-Prognose (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (10 punten).
Competenties
- Analytisch vermogen
- Teamspeler: je kent het belang van samenwerken, je bent consensusgericht en handelt daarnaar
- Zelfstandig, neemt initiatief en toont lef
- Uitmuntende mondelinge en schriftelijke vaardigheden
- Organisatietalent: zorgdragen voor structuur en overzicht, ook in drukke of uitdagende situaties
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende cao van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di, wo, do, vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden op korte termijn gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 11 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.