Fraud Blocker HR projectleider transitie Sociaal Domein | ZZP Opdrachten

HR projectleider transitie Sociaal Domein

Logo van gemeente zeist met een abstract ontwerp met blauwgroen strepen die een gestileerde 'z' vormen boven de tekst 'gemeente zeist.

Aanvraagnummer: 5347
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 03-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met betrokken medewerkers. We werken met vertrouwen, kracht en nabijheid. Met 400 collega's werken we voor ongeveer 67.000 inwoners. Hierdoor zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. We staan open voor iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen, ongeacht achtergrond, levensstijl, of geloof. Solliciteer als je je herkent in het profiel!

In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie. We zoeken geen perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten en zelfkennis wil inzetten om uitdagingen met humor en lef aan te gaan.

Team
In een dienstverlenende organisatie zijn mensen de belangrijkste factor voor kwaliteit. Team Organisatieadvies ('P&O') werkt met 20 collega's aan optimale inzet van medewerkers. Met als doel bekwame, bevlogen en buitengewone medewerkers die bijdragen aan een goed leven voor onze inwoners.

Opdracht
De consulenten van het Centrum voor Jeugd en Gezin en het Sociaal Team komen per 1 januari 2025 in dienst bij de gemeente Zeist. Je bent als HR (deel)projectleider verantwoordelijk voor de P&O stappen in deze eindfase. Werkzaamheden zijn onder andere:

  • Zorgdragen voor correcte overdracht van verlofsaldo’s en loopbaanbudgetten.
  • Zorgdragen voor overdracht van personeelsdossiers.
  • Monitoren en adviseren over overdracht van verzuimcasuïstieken.
  • Fungeren als vraagbaak voor leidinggevenden en administratie.
  • Zorgen voor financiële en bestuurlijke afwikkeling van projectwerkzaamheden.
  • Organiseren van tijdelijke risicodekking bij pensioen.
  • Volledige overdracht van projectwerkzaamheden naar de lijnorganisatie en P&O.
  • Ad hoc restwerkzaamheden uitvoeren, zoals individuele casuïstiek.
  • Steekproefsgewijze controles op correcte salarisbetaling en declaraties.

Dit ben je

Je bent een stevige sparringspartner en adviseur in organisatieveranderingen. Je bent bekend met arbeidsvoorwaarden, CAO gemeente en overnames. Je schakelt makkelijk met collega's en stakeholders. Je begrijpt het bestuurlijke en organisatorische speelveld en zet kennis op het juiste moment in. Feedback geven en ontvangen is vanzelfsprekend voor jou. Je staat stevig in je schoenen, weet wat je te bieden hebt en toont eigenaarschap.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in HRM of Personeel & Arbeid;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar bij een gemeente in een HR adviesrol;
3. Minimaal 2 jaar ervaring met transities/overgang van onderneming in de afgelopen 6 jaar.

Gunningscriteria
4. Afgeronde opleiding op minimaal universitair niveau (10 punten);
5. Minimaal 3 jaar ervaring met complexe, omvangrijke projecten (30 punten);
6. Ervaring met transities, fusies, integraties of overnames (30 punten);
7. Ervaring met projectmanagement in de afgelopen 3 jaar (10 punten);
8. Ervaring met harmonisatie van arbeidsvoorwaarden en/of arbeidsvoorwaardenvergelijkingen (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat voldoet aan het profiel.

Competenties

  • Uitstekend zelfstandig en in teamverband kunnen werken
  • Secuur en consciëntieus
  • Vernieuwend denken en handelen
  • Communicatief sterk
  • Toont organisatiegevoeligheid
  • Overtuigingskracht
  • In staat anderen te motiveren en commitment te creëren
  • Goed in plannen en organiseren
  • Helicopterview en nauwkeurig kunnen werken
  • Sterk in analyse en oordeelsvorming
  • Beschikt over adviesvaardigheden

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11, verbonden aan de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Hybride werken is mogelijk: ja

Planning
De gesprekken zijn gepland op vrijdag 6 december 2024. De kandidaten die uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 4 december 2024 bericht. Overige kandidaten krijgen na de gesprekken bericht over de voortgang van de aanvraag.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan in het handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze aanvraag is tot dinsdag 3 december 2024 09:00 uur.