Aanvraagnummer: 4964
Organisatie: Provincie Zeeland
Locatie: Provincie Zeeland
Uren per week: 36 uur
Tarief: €95 per uur
Regio: Zeeland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 18-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdracht
Wat ga je doen:
Je adviseert en begeleidt interne klanten en multidisciplinaire Europese aanbestedingsteams bij diverse inkooptrajecten, aanbestedingsprocedures en de uitvoering hiervan. Het zwaartepunt van de functie zal liggen op het uitvoeren van Europese aanbestedingstrajecten voor leveringen en diensten en nationaal openbare procedures voor werken. De begeleiding omvat het volledige proces van goedkeuren tot de aanvraag van de aanbesteding, afstemming met het projectteam, publicatie tot gunning. Verder geef je ad-hoc inkoopadviezen over toe te passen procedures en wanneer gebruik kan worden gemaakt van uitzonderingen in de wet- en regelgeving. Je overlegt waar nodig met de aanbestedingsjurist. Je bekijkt in de trajecten die je begeleidt of op verzoek de mogelijkheden om maatschappelijk verantwoord in te kopen en opdrachtgeverschap (MVOI). Je doet voorstellen voor het aanpassen van het inkoopbeleid inclusief het actualiseren van de beleidsmatige uitgangspunten voor het maatschappelijk verantwoord inkopen. Je bent voorzitter van het overleg inkoopadviseurs-aanbestedingsjuristen.
Waarom:
Provincie Zeeland koopt op een professionele en zorgvuldige wijze leveringen, werken en diensten in, verleent op dezelfde wijze concessies en profileert zich naar buiten toe als een zakelijke, betrouwbare en integere partner. Goed ingerichte, uitgevoerde en transparante inkoopprocessen waarborgen dat inkoop bijdraagt aan de provinciale doelen. Hierbij streeft Provincie Zeeland naar:
- Gebruik van ontwikkelingen en innovaties in de markt;
- Maatschappelijk verantwoord opdrachtgeven en inkopen, aandacht voor regionaal en kleinbedrijf;
- Professioneel inrichten en uitvoeren van inkoopactiviteiten;
- Een integrale aanpak vanaf de ideefase van een project om te komen tot een goede marktuitvraag en kwaliteit tegen de meest gunstige voorwaarden;
- Optimaliseren van samenwerkingsverbanden in inkoopsamenwerkingen, maar ook in het ontwikkelen van (nieuwe) inkoopmethodieken.
Hoe:
- Uitvoeren en coördineren van aanbestedingsprocedures die zijn aangemeld op de aanbestedingskalender.
- Je helpt andere inkoopadviseurs bij het uitvoeren van grote of complexe (Europese) aanbestedingsprocedures.
- Je speelt een actieve rol in het verbeteren van de inkoopformats of het toepassen van inkoopprocedures, hiervoor ben je ook op de hoogte van actuele jurisprudentie en uitspraken van de commissie van aanbestedingsexperts.
- Voorzitten werkoverleggen inkoopadviseurs-aanbestedingsjuristen.
- Deelname aan en uitvoeren acties die voortvloeien uit wekelijks update-overleg ‘MVI –changemakers’.
- Actueel houden van onze websites en intranetsite.
Vereisten/knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
2. In het bezit van NEVI1 en NEVI2 of een vergelijkbare inkoopopleiding;
3. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van meervoudige en Europese aanbestedingen;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur;
5. Aantoonbare werkervaring met het aanbesteden van leveringen en diensten;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van meervoudige en Europese aanbestedingen; (30 punten)
7. Aantoonbare kennis van de relevante wet- en regelgeving en procedures met betrekking tot (Europese) aanbestedingen; (20 punten)
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur binnen de overheid; (35 punten)
9. Maximaal uurtarief van €95, exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer; (15 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Onderhandelingsvaardigheden,
Analytisch vermogen,
Stakeholdermanagement,
Resultaatgerichtheid,
Kennis van relevante wet- en regelgeving.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Uitzend- en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
- Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
- Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 18 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.