Fraud Blocker Inkoopadviseur | Gemeente Hardenberg | Freelance Opdrachten

Inkoopadviseur

Logo van Gemeente Hardenberg met gestileerde groen-blauwe letters.

Aanvraagnummer: 5216
Organisatie: Gemeente Hardenberg
Locatie: Hardenberg
Uren per week: 32 tot 36 uur per week uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: zsm
Optie tot verlenging: 4 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd vanwege een verhoogd risico van schijnzelfstandigheid. Zzp’ers mogen wel reageren, maar dienen bij gunning in dienst te treden via payroll, detachering of een uitzendbureau. Vermeld in uw reactie via welke partij u de opdracht uitvoert.

Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een aantrekkelijke plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het platteland en de gezelligheid van de stad. Hardenberg groeit en heeft ruim 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder ontwikkelen tot een moderne stad met een sterke regio en aantrekkelijke voorzieningen. Lokaal ondernemen speelt hierbij een belangrijke rol. Samen met 550 collega’s werk je plezierig aan deze plannen. Vriendelijkheid, betrouwbaarheid en goede samenwerking zijn voor ons essentieel.

Opdracht
Je begeleidt diverse inkoop- en aanbestedingsprocedures. Deze variëren van Europese aanbestedingen tot meervoudig onderhands. Je adviseert en hebt veel contact met collega's en externe partijen. Je draagt bij aan de profilering van een professioneel inkoopteam.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare afgeronde cursus / opleiding NEVI1;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als inkoopadviseur;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare afgeronde cursus / opleiding NEVI2 (10 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als inkoopadviseur (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Europese aanbestedingsprojecten in een (semi)overheidsorganisatie in de afgelopen 4 jaar (20 punten);
7. Aantoonbare kennis van inkoop- en aanbestedingswetgeving (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met aanbestedingen in maatschappelijke context, ICT en tijdelijke huisvesting (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u aan het profiel voldoet.

Competenties
Je bent gericht op samenwerking en resultaat. Je handelt professioneel, overtuigt waar nodig en durft af te wijken van standaard paden. Met vernieuwende initiatieven ben je communicatief vaardig en integer, ook in een politieke context.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De precieze werkdagen zijn nader te bepalen.

Planning
Gesprekken zijn gepland op woensdag 11 december 2024. De uitnodigingen worden verstuurd op dinsdag 10 december 2024.

Overige informatie

  • De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Er wordt een geheimhoudingsverklaring gevraagd.
  • Een Uittreksel Handelsregister (KvK) is vereist.
  • Opdrachtnemer dient geregistreerd te zijn als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt.

De reactietermijn voor deze opdracht loopt tot vrijdag 6 december 2024, 09.00 uur.