Aanvraagnummer: 5183
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 16 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 26-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd. Indien een zzp’er de opdracht gegund krijgt, moet deze in dienst gaan via Payroll, Detachering of Uitzendbureau.
Hilversum, de mediastad van Nederland
Hilversum is een groene stad met rijke historie. Voor de inwoners zijn we de meest nabije overheid. Onze kernwaarden zijn Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.
Opdracht
Als Inkoopadviseur werk je bij het team Juridische Zaken, Inkoop en Subsidies (JIS) van de afdeling Interne Advisering (IA).
JIS voorziet de organisatie van integrale advisering op tactisch en strategisch niveau en draagt bij aan het behalen van de organisatie brede doelstellingen. Dit betekent dat je flexibel moet kunnen inspelen op de regels.
Taken en werkzaamheden die worden uitgevoerd tijdens de opdracht:
- Uitvoeren van verschillende aanbestedingen van diensten en leveringen.
- Inventariseren van de inkoopbehoefte en dit vertalen naar een inkoopstrategie.
- Inrichten en aansturen van inkoopprojectteams.
- Opstellen van aanbestedingsdocumenten en begeleiding van het aanbestedingsproces.
- Bewaking van voortgang, planning en signaleren van knelpunten.
- Advisering bij implementatie van contracten.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op HBO-bachelorniveau.
2. Aantoonbare afgeronde opleiding NEVI 2 of vergelijkbare opleiding.
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Europese Aanbestedingen.
Gunningscriteria
4. Beschikbaar per 1 januari 2025.
5. Opleiding op minimaal WO-niveau in Bedrijfseconomische of Juridische richting.
6. Werkervaring met aansturen van inkoopprojectteams.
7. Werkervaring met vertaling van inkoopbehoefte naar inkoopstrategie.
8. Werkervaring met complexe Europese aanbestedingen.
9. Werkervaring met aanbestedingen voor facilitaire dienstverlening.
Geef in het cv aan hoe u aan het profiel voldoet.
Competenties
- Affiniteit met aanbestedingen;
- Overtuigingskracht;
- Plannen en organiseren;
- Stressbestendig;
- Out of the box denken;
- Flexibel;
- Professioneel en representatief.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 10, conform de CAO van de opdrachtgever.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht is van maandag tot en met vrijdag.
Planning
De gesprekken zijn gepland op vrijdag 29 november 2024. U ontvangt uiterlijk bericht op donderdag 28 november 2024.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Reiskosten worden niet vergoed.
- 'Bring your own device' is van toepassing.
- Opdrachtnemer moet geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Reactietermijn
Reageer vóór dinsdag 26 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.