Aanvraagnummer: 1767
Organisatie: Gemeente de Bilt
Locatie: De Bilt
Uren per week: 20 tot 24 per week
Tarief: €60 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 17-06-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 03-06-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. Meer informatie vind je op de pagina Onze organisatie .
Opdracht
Jouw klanten kunnen zowel interne klanten zijn (je collega’s) als externe klanten (inwoners van de gemeente De Bilt, maatschappelijke partners, aanbieders, CAK of SVB). Als medewerker bedrijfsvoering Sociaal Domein beantwoord je aanvragen van klanten, je handelt facturen af, je voert SVB en CAK controles uit, je verricht mutaties en verwerkt informatie uit onderzoeken. Hierbij kun je denken aan het afhandelen van aanvragen voor de Jeugdwet en Wmo, verwerking van het berichtenverkeer en het verwerken van beëindigingen en verhuizingen. Je verstrekt informatie, onderhoudt contacten met klanten en/of aanvragers van gemeentelijke producten en diensten. Je zorgt er mede voor dat onze gegevens actueel zijn. Je bent verantwoordelijk voor je eigen werkvoorraad. Je wordt ingezet voor diverse administratieve werkzaamheden. De opdracht is van 17 juni tot en met 16 september met optie tot verlenging voor 20 tot 24 uur per week.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met backofficewerkzaamheden op het gebied van WMO en Jeugd; 2. Uurtarief maximaal €60,- exclusief BTW / inclusief fee Flextender en reiskosten woon-werk.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 (10 punten); 4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met backofficewerkzaamheden op het gebied van WMO en Jeugd, bij een gemeente (30 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de applicatie Zorgned (40 punten);
6. Kandidaat is uiterlijk beschikbaar per 17 juni 2024 (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
Eén professional
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Do Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 3 juni 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 4 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.