Aanvraagnummer: 6163
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Kaag en Braassem
Uren per week: 28 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 30-12-2024 09:00
Deel deze opdracht
Let op: Vanwege de inhoud van deze opdracht en het verhoogde risico op schijnzelfstandigheid of een arbeidsovereenkomst, is het niet mogelijk deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen wel reageren, maar dienen bij gunning in dienst te treden via payroll, detachering of een uitzendbureau.
Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in het Groene Hart, met elf dorpskernen rond veel groen, molens en de wateren Braassemermeer en Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en historie kenmerken de gemeente en haar inwoners.
Opdracht
Kaag en Braassem heeft een opschoonactie uitgevoerd om papierloos werken te stimuleren, wat heeft geleid tot extra werk op de afdeling. Voor deze tijdelijke opdracht zijn wij op zoek naar ondersteuning voor:
- Beheren, registreren en archiveren van (digitale) documenten in het zaaksysteem;
- Naleving van wet- en regelgeving, zoals de Archiefwet;
- Ondersteunen van collega’s bij vragen over informatiebeheer;
- Controleren van kwaliteit en volledigheid van gearchiveerde documenten.
Vereisten
1. Bring your own device (mobiele telefoon met zakelijk abonnement);
2. Minimaal afgeronde hbo-bacheloropleiding;
3. Minimaal 3 jaar werkervaring als medewerker DIV binnen een gemeentelijke instelling.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar werkervaring als medewerker DIV binnen een gemeentelijke instelling;
5. Kennis van de Archiefwet;
6. Ervaring met zaakgericht werken;
7. Minimaal 1 jaar ervaring met het Zaaksysteem Djuma in de afgelopen 5 jaar;
8. Minimaal 1 jaar ervaring met iNavigator in de afgelopen 5 jaar;
9. Minimaal 1 jaar ervaring met Ceelo in de afgelopen 5 jaar.
Competenties
- Accuraat;
- Zelfstandig.
Functieschaal
Schaal 7-8.
Aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Maandag t/m vrijdag.
Planning
De gesprekken vinden plaats op 7 januari 2025. Kandidaten ontvangen uiterlijk maandag 6 januari 2025 bericht. Overige kandidaten worden na de gesprekken op de hoogte gesteld van de voortgang.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient deze geregistreerd te zijn in het handelsregister conform de Waadi.
Update:
Vraag: Kan de eis van een afgeronde hbo-bachelor vervangen worden door hbo-werk- en denkniveau of mbo+?
Antwoord: Bij meerdere jaren relevante ervaring kan hier flexibel mee worden omgegaan in de gunningscriteria.
Reactietermijn
Reageer uiterlijk voor maandag 30 december 2024, 09:00 uur.