Medewerker Servicedesk

Aanvraagnummer: 15235
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU
Locatie: Assen
Uren per week: 40 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6,5 maanden
Regio: Drenthe
Startdatum: 02-09-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 23-07-2025 21:00
LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Opdrachtomschrijving
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk
Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG).
Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers.
Deze functie is op de back office.
Maximale reistijd 1 uur
Eisen
- Opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers ivm wet DBA.
- Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4
- Certificaat ITILV4
- Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO
- Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO jaar
- Maximale reistijd 1 uur 40 uur per week beschikbaar
Wensen
- Ervaring met: TOPdesk
- MACOS besturingsysteem
- Citrix
- Windows 10
- Office 365
- App-v
- Microsoft/Oracle authenticator
- Intune
- Entra-id
- Werkervaring bij een (semi) overheidsinstelling
Competenties
- Flexibel
- Analytisch
- Zorgvuldig
- Zelfstandig
- Klantgericht
- Sociale en communicatieve vaardigheden