Fraud Blocker Medewerker Support Handhaving (BOA) | Freelance Opdrachten

Medewerker Support Handhaving (BOA)

Logo van alphen aan den rijn, met de naam in blauwe tekst met een gestileerde blauwe boog over de laatste drie woorden.

Aanvraagnummer: 5382
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 36 uur
Tarief: €70 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-01-2024
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 03-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Wij zijn een gemeente met meer dan 100.000 inwoners, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40. In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied. Met 132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, is dit Alphen aan den Rijn.

Proberen, experimenteren en ontwikkelen in de praktijk. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. We bewegen mee met de ontwikkelingen in de maatschappij en vernieuwen continu. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Opdracht
Als medewerker handhaving binnen de gemeente Alphen aan den Rijn is geen dag hetzelfde. Gezien de samenstelling van ons jonge team zoeken wij voor deze functie bij voorkeur iemand met ruimere levenservaring. Voor deze functie verwachten wij het volgende van de geschikte kandidaat.

  • Aanwezig in de wijk;
  • Aansluiten bij bestaande netwerken (wijkteams, externe partners);
  • Deelnemen aan projecten politie;
  • Informatie gestuurd werken;
  • Informatie analyseren en delen waar nodig;
  • Op basis van informatie planmatig onderwerpen aanpakken;
  • Structureel aansluiten bij integrale controles;
  • Signalen ondermijning delen met partners;
  • Controle digitaal opkopersregister (DOR).

Tevens verricht je toezicht en handhavingswerkzaamheden voor de gemeente, waaronder APV (algemene plaatselijke verordening), afvalstoffenverordening en andere wet- en regelgeving. Je signaleert overtredingen op basis van deze verordeningen en stelt bestuurlijke boetes en/of proces verbaal op. Ook ontvang je meldingen en klachten die je moet oppakken in de openbare ruimte, zoals afvaldumpingen, verkeerd parkeren, jeugdoverlast, hondenpoep etc. Daarbij geef je ook voorlichting, verstrekt informatie en voorziet in aanwijzingen aan publiek en belanghebbenden.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na maximaal 1040 uur in dienst te treden bij de opdrachtgever;
2. In het bezit van een rijbewijs categorie B;
3. In het bezit van een geldig HTV en/of BOA getuigschrift;
4. In bezit van een geldige geweldsbevoegdheid; (RTGB)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als handhaver binnen een overheidsinstelling.

Gunningscriteria
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als handhaver binnen een overheidsinstelling (40 punten);
7. Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van handhaving en support (20 punten);
8. Uurtarief maximaal € 70,- exclusief btw en ORT, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring multidisciplinair werken en met jongeren (15 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met handhaving op evenementen en projectmatig werken (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Communicatief
  • Samenwerkingsgericht
  • Resultaatgericht
  • Klantgericht
  • Projectmatig
  • Slagvaardig

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr – Za - Zo

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op donderdag 5 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 4 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag Politiegegevens (VOG-P) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 3 december 2024, 9.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.