Fraud Blocker P&O adviseur | Gemeente Meppel | Freelance Opdrachten

P&O adviseur

Logo van Gemeente Meppel met een grote gestileerde oranje letter "M" boven de woorden "Gemeente Meppel" in oranje tekst.

Aanvraagnummer: 4217
Organisatie: Gemeente Meppel
Locatie: Meppel
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: 1-12-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 18-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op: Deze opdracht kan vanwege het risico op schijnzelfstandigheid niet als zzp’er worden uitgevoerd. Zzp’ers kunnen wel reageren, maar indien de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, moet deze in dienst treden op detacheringsbasis.

Organisatie
Meppel biedt mooie woonwijken, een gezellige historische binnenstad en een prachtige natuurlijke regio. De gemeente Meppel is een ambitieuze en resultaatgerichte organisatie met ruim 400 medewerkers die zich inzetten voor maatschappelijke vraagstukken. Wij bieden een flexibele werkomgeving met mogelijkheden voor plaats- en tijdsonafhankelijk werken.

Opdracht
Als P&O-adviseur adviseer je een deel van het bestuur, directie en teammanagement over organisatie- en P&O-vraagstukken. Je bent een stevige gesprekspartner en coacht en begeleidt het management.

Door jouw organisatiesensitiviteit weet je welke aanpak doelmatig is voor beïnvloeding op de besluitvorming. Daarnaast werk je samen met je P&O-collega’s aan P&O-projecten en beleid.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als P&O-adviseur of HR-adviseur binnen een gemeentelijke instelling;
3. Beschikbaar per maandag 2 december 2024 voor minimaal 32 uur per week;
4. 'Bring your own device' is van toepassing.

Gunningscriteria
5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau in HRM, MER, bedrijfskunde, bestuurskunde, sociologie of arbeidspsychologie (10 punten);
6. Minimaal 4 jaar werkervaring in een strategische adviesfunctie op het gebied van P&O binnen een gemeentelijke instelling (40 punten);
7. Minimaal 2 jaar werkervaring in arbeidsvoorwaardelijke vraagstukken (35 punten);
8. Ervaring met/kennis van Motion (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties
- Adviesvaardigheid;
- Communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk);
- Verbindend en samenwerken;
- Overtuigend;
- Politiek bestuurlijk sensitief;
- Analytisch vermogen;
- Integer en betrouwbaar.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Hybride werken is mogelijk. Werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag.

Planning
Gesprekken zijn gepland op donderdag 31 oktober. Uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 oktober 2024 bericht.

Overige informatie
- Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- Integriteitsverklaring/geheimhoudingsverklaring vereist.
- Uittreksel Handelsregister (KvK) vereist.
- Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vereist.

Reactietermijn
De reactietermijn duurt tot vrijdag 18 oktober 2024, 09.00 uur.