Proces- Coördinator Vastgoed

Aanvraagnummer: 9709
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 01-05-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
“Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Alphen aan den Rijn mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Alphen aan den Rijn. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”
Organisatie
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40.
In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied. 132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, midden in het Groene Hart: dat is Alphen aan den Rijn.
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Opdracht
Als Proces coördinator Vastgoed bij de gemeente Alphen aan den Rijn, ben je verantwoordelijk voor de coördinatie en procesbegeleiding van Technisch vastgoedbeheer proces. Denk bijvoorbeeld aan het coördineren van het jaarlijkse planmatig onderhoud, het inrichten van contractmanagement, het voeren van regie op de uitbesteding van technisch beheertaken extern. Dit alles in samenwerking met de Technisch Managers van het team Vastgoed.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van bouwkunde / techniek;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur / manager vast goed / gebouwen binnen een gemeente;
4. Aantoonbare werkervaring op het gebied van contractrecht / huurcontracten;
Gunningscriteria
5. Aantoonbaar afgeronde opleiding / certificaat op het gebied van technisch beheer / beton / installatie (15 punten);
6. Uiterlijk beschikbaar per 6 mei 2025 (10 punten);
7. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar als adviseur / manager vast goed / gebouwen (40 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in het maatschappelijk vastgoed (20 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Resultaatgericht;
- Communicatief vaardig;
- Zelfstandig;
- Proactief;
- Politiek-bestuurlijk sensitief;
- Sterke onderhandelings- en communicatieve vaardigheden;
- Het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;
- Oog voor detail en een gestructureerde werkhouding.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (is hybride werken mogelijk ja/nee)
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 7 mei 2025 om 15.00 of 16.00 uur, of donderdag 8 mei 2025, om 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 6 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 1 mei 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.