Fraud Blocker Projectleider Intergraal | Gemeente Wijk bij Duurstede | ZZP

Projectleider Intergraal

Logo van de gemeente wijk bij duurstede, met gestileerde zwarte tekst en abstracte lijntekeningen erboven.

Aanvraagnummer: 5109
Organisatie: Gemeente Wijk bij Duurstede
Locatie: Wijk bij Duurstede
Uren per week: 24 - 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 02-01-2025
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 25-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op! Omdat deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie van de opdrachtgever naar een zzp’er toe, is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen reageren, maar bij gunning dienen zij in dienst te gaan (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) om de opdracht uit te voeren. De inschrijver dient in het ‘opmerkingen’ veld te benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen.

Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede: Groot genoeg om klein te blijven. Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede een relatief kleine gemeente met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers. Werken voor onze gemeente betekent dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt. De korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Er is ruimte om je talenten in te zetten. Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. Verhalen van collega’s vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.

Opdracht

  • Jij bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en realisatie van onderhoudsprojecten in onze openbare ruimte. De nadruk ligt op infrastructurele projecten met soms cultuurtechnische onderdelen. Projecten variëren van technische vervangingen tot participatietrajecten;
  • Jij werkt nauw samen met onze beheeradviseurs op de vakgebieden groen/water/riolering/wegen-verkeer;
  • Samen met de directievoerder en/of toezichthouder stuur jij de aannemer aan en zorg je voor een gedegen projectadministratie;
  • Je bent de schakel tussen toezichthouders, beheerders, ontwikkelaars/aannemers, betrokken afdelingen en het bestuur;
  • Je betrekt inwoners en gebruikers bij de planvorming en communiceert hier helder over;
  • Je creëert politiek bestuurlijk draagvlak en bereidt het bestuurlijke besluitvormingsproces voor;
  • Je beoordeelt en toetst onderzoeken, offertes, tekeningen en contractstukken en adviseert over de projectaanpak;
  • Je voert onderhandelingen met de ontwikkelaar of aannemer;
  • Je verzorgt projectrapportages en -planningen voor collega’s en het bestuur.

Vereisten / knock-outcriteria

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als opdrachtgever op het gebied van projectleiding civiel- en/of cultuurtechniek;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij of voor een gemeente/waterschap met onderhoudswerkzaamheden in de openbare ruimte;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau.

Gunningscriteria

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van civiele techniek, wegenbouw en/of rioleringstechniek; (20 punten)
  • Aantoonbare kennis van UAV-(GC) en RAW systematiek; (40 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met omgevingsmanagement bij projecten groter dan € 250.000; (30 punten)
  • Aantoonbare werkervaring als teamlid selectiecommissie van aanbestedingsdocumenten EMVI-plan. (10 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties

  • Resultaatgericht en verantwoordelijk;
  • Kwaliteits- en klantgerichte instelling;
  • Communicatief en digitaal vaardig;
  • Complexe situaties kunnen beoordelen en politieke belangen inschatten;
  • Een integrale blik op het operationele en beleidsmatige gebied van de openbare ruimte.

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10, volgens de toepasselijke CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals 1.

CV-eisen Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is niet mogelijk.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 2 december 2024 tussen 09:00 en 13:00 uur. Kandidaten ontvangen uiterlijk vrijdag 29 november 2024 bericht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien de opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan in het handelsregister volgens de Waadi.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 25 november 2024, 09.00 uur.