Aanvraagnummer: 5402
Organisatie: Gemeente Purmerend
Locatie: Purmerend
Uren per week: 20-24 uur
Tarief: €125 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 02-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 10-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met veel mogelijkheden. Wij werken volgens de 'Purmerendse manier', waarbij onze inwoners centraal staan. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen: wat is de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? We denken in kansen en mogelijkheden en vinden creativiteit, een informele aanpak en verbinding met de omgeving belangrijk.
Opdracht: locatieontwikkeling ontheemden
Vanuit de gemeente Purmerend organiseren we naast onze reguliere taken ook de opvang van ontheemden. Dit doen we in samenwerking met maatschappelijke organisaties en landelijke/lokale vrijwilligersorganisaties. Op dit moment maken we gebruik van verschillende locaties binnen onze gemeente om deze opvang te realiseren. We zullen de komende periode nog meer van deze tijdelijke locaties ontwikkelen, optimaliseren en/of uitbreiden.
Deze opdracht richt zich op het ontwikkelen van tijdelijke opvanglocaties binnen de gemeente Purmerend. Hierbij gaat het zowel om bestaande locaties als om nieuw te realiseren locaties. Er is een projectteam opgezet voor 12 tot 24 maanden dat zich volledig richt op deze opgave. Als projectleider geef je leiding aan dit projectteam. Ervaring op het gebied van deze ontwikkeling is een pré gezien de bestuurlijke sensitiviteit en de inhoudelijke opgave. Bij deze opdracht werk je nauw samen met team Vastgoed en het ingenieursbureau aan verschillende projecten. Het doel is dat je tijdelijke locaties oplevert in opdracht van de ambtelijke opdrachtgever.
We zijn op zoek naar een collega met een daadkrachtige en flexibele instelling die snel kan schakelen en onder druk voortgang kan boeken.
Verder omvat de opdracht onder andere:
- Je bent verantwoordelijk voor de locatieontwikkelingen in diverse gebieden van de stad;
- Je houdt rekening met diverse belangen (bereikbaarheid, duurzaamheid, sociale cohesie en het voorzieningenniveau van het gebied);
- Je inventariseert de relaties met en belangen in het project en vertaalt die naar projecteisen;
- Je organiseert de financiering, het vergunningstraject en bewaakt de afspraken met de aannemers. Je zorgt dat de nieuwe locaties ‘turn key’ opgeleverd worden aan het team dat de locaties beheert (Vastgoed);
- Je vertegenwoordigt het projectteam, begeleidt inspraakprocedures en voorlichtingsbijeenkomsten;
- Je werkt samen met de andere projectleiders gebiedsontwikkeling;
- Je werkt op het snijvlak van het gemeentebestuur, de organisatie en de stad.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider/manager gebiedsontwikkeling of vastgoed in de afgelopen 7 jaar;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelorniveau.
Gunningscriteria
3. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider/manager gebiedsontwikkeling/vastgoed in de afgelopen 10 jaar (25 punten);
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij een overheidsorganisatie in de afgelopen 10 jaar (25 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van locatieontwikkeling in de afgelopen 6 jaar (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente met meer dan 80.000 inwoners (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
7. Maximaal uurtarief van €125,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het genoemde profiel voldoet.
Competenties
- Hebt gevoel voor innovatieve samenwerking zowel met bewoners als met ondernemers;
- Bent een stevige maar empathische gesprekspartner op alle niveaus;
- Je weet overzicht te houden op de ontwikkelingen van diverse locaties;
- Bent van nature nieuwsgierig en analytisch ingesteld en functioneert optimaal en stressbestendig in een snel veranderende omgeving;
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 16 december 2024 tussen 13.00 uur en 15.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 13 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 10 december 2024, 09.00 uur.