Aanvraagnummer: 5334
Organisatie: Gemeente Dronten
Locatie: Dronten
Uren per week: 20 uur
Tarief: €0 - €107,50 per uur
Regio: Flevoland
Startdatum: 20-12-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 02-12-2024 09:00
Deel deze opdracht
Let op! Deze opdracht kan vanwege risico op schijnzelfstandigheid niet door zzp'ers worden uitgevoerd. Zzp'ers mogen wel reageren, maar moeten via Payroll/Detachering/Uitzendbureau in dienst treden. Vermeld in het opmerkingenveld via welke partij de opdracht wordt vervuld.
Organisatie
Dronten is een dynamische en ambitieuze gemeente in het hart van Flevoland. Gemeente Dronten staat voor innovatie, inclusiviteit en het bouwen aan een toekomstbestendige gemeenschap. Wij werken aan gemeenschappelijke opgaven met korte lijnen en toegevoegde waarde.
Opdracht
Vanwege ontwikkelingen binnen het Sociaal Domein en vermindering van een collega is er behoefte aan een extra applicatiebeheerder Sociaal Domein voor 3 maanden met een optie tot verlengen.
We willen graag doorontwikkelen in automatisering en procesverbetering.
Het takenpakket:
- Functioneel applicatiebeheer voor de Suites voor het Sociaal Domein;
- Zorg voor de implementatie van upgrades en nieuwe releases;
- Inventariseer gebruikersbehoeften en verbeter gebruik en ontwikkeling van gebruikerssoftware;
- Stel gebruikershandleidingen op en houd deze actueel;
- Signaleren van knelpunten en doen van verbetervoorstellen;
- Lever managementrapportages aan;
- Implementeer de koppeling tussen de Suites voor het Sociaal Domein en Djuma;
- Optimaliseer werkprocessen, specifiek de module debiteuren.
Vereisten
1. Je moet een eigen mobiele telefoon en laptop meebrengen voor zakelijke contacten;
2. Minimaal 5 jaar werkervaring in functioneel beheer;
3. Minimaal 5 jaar werkervaring binnen een gemeentelijke instelling;
4. Minimaal 5 jaar ervaring als applicatiebeheerder;
5. Kennis van de Suites voor het Sociaal Domein (GWS4All);
6. Uurtarief maximaal € 107,50 exclusief BTW.
Gunningscriteria
Minimaal 10 jaar ervaring als senior applicatiebeheerder van de Suites voor het Sociaal Domein (20 punten);
Minimaal 10 jaar ervaring bij een gemeentelijke organisatie (40 punten);
Ervaring in beleids- en managementrapportages (15 punten);
Kennis van MSAccess (15 punten);
Ervaring met data-analyse vanuit de Suite voor Sociaal Domein voor Power BI (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan hoe u aan het profiel voldoet.
Competenties
- Spreekt de taal van automatisering en gebruikers;
- Accuraat en gestructureerd;
- Open, toegankelijk en collegiaal;
- Kan zelfstandig werken;
- Neemt initiatief.
Benodigd aantal professionals 1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen Hybride werken mogelijk, in afstemming.
Planning
Gesprekken zijn gepland op donderdag 12 december 2024 vanaf 14.00 uur. Uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk op dinsdag 10 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht.
Overige informatie
- Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) wordt gevraagd.
- Integriteitsverklaring wordt gevraagd.
- Uittreksel Handelsregister (KvK) wordt gevraagd.
- Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) wordt gevraagd.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit conform Waadi geregistreerd zijn.
De reactietermijn loopt tot maandag 2 december 2024, 09:00 uur.