Senior Financieel Beheerder met coördinerende kwaliteiten

Logo van 's-hertogenbosch met gestileerde blauwe figuren boven de naam van de stad, met daaronder een vereenvoudigd watermotief.

Aanvraagnummer: 2736
Organisatie: Gemeente 's Hertogenbosch
Locatie: s-Hertogenbosch
Uren per week: 36 per week
Tarief: €110 per uur
Duur van de opdracht: 26-8-2024 t/m 31-12-2024
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 26-8-2024
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 30-07-2024 17:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdrachtomschrijving

De afdeling Financiële en Juridische zaken van de sector Stadsontwikkeling zoekt een tijdelijk Senior Financieel Beheerder met coördinerende kwaliteiten die aan de slag gaat met onze administrateurs in de verbeterslag op de AO/IC, de controlemaatregelen en op de optimalisatie van de inrichting van het nieuwe financieel systeem. Daarnaast pak je ook de lead in het kader van de subsidies uitbetalingen, controles en administratie voor de Regio Deal en ESF-subsidies.

De belangrijkste taken in de functie zijn:

  • Kwalitatieve verbeterslag realiseren m.b.t. AO/IC en Unit4 i.s.m. administrateurs
  • Kredietbewaking grootboek/projecten
  • Aansluiten/controle grootboekadministratie met projectadministratie(sub)
  • Voorbereiding voortgangsrapportages
  • Verantwoordelijk voor de inrichting van de administratie van in Unit4
  • Eindcontrole NINA 22-23 afwikkeling
  • Uitbetaling NINA REACT
  • Uitbetaling ESF+ 22-23
  • Tussendeclaratie ARNO 23-25 + start tussencontrole
  • PM 2 sociale inclusie
  • Regio Deal eindverantwoording
  • Regio Deal uitbetalingen augustus 2024

Kandidaatomschrijving

Wij zoeken een ervaren financieel beheerder. Je bent resultaatgericht en beschikt over een daadkrachtige, pro-actieve werkhouding met een dienstverlenend karakter.

Verder heb je:

  • Hbo werk- en denkniveau in de richting financiën, bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie of vergelijkbaar.
  • Ruime ervaring met financiële administraties en ervaring met financiële informatievoorziening.
  • Ervaring met veelvoorkomende boekhoudprocessen en -applicaties (bijvoorbeeld Key2Finance, Unit4 ERPx, Cognos en/of Microsoft Excel/Acces).
  • Kennis van het BBV en de laatste aanpassingen
  • Aantoonbare kennis van gemeentelijke financiële processen in het fysiek en/of veiligheidsdomein.

Eisen

Voorwaarden voor deelname
Opleidingsniveau
Hbo werk- en denkniveau in de richting financiën, bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie of vergelijkbaar. Dit blijkt uit het CV. Werkervaring
Minimaal 5 jaar werkervaring bij een gemeentelijk organisatie in het vakgebied. Dit blijkt uit het CV. Werkervaring
Minimaal 6 jaar ervaring met financiële administraties en ervaring met financiële informatievoorziening. Dit blijkt uit het CV.
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
  • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Werkervaring
Minimaal 10 jaar werkervaring bij een gemeentelijke organisatie in het vakgebied. Dit blijkt uit het CV.
Weging: 10 %

Werkervaring
Minimaal 5 jaar recente werkervaring in een coördinerende rol binnen het vakgebied. Dit blijkt uit het CV.
Weging: 10 %

Ervaring
Ervaring met veelvoorkomende boekhoudprocessen en -applicaties (bijvoorbeeld Key2Finance, Unit4 ERPx, WebFOCUS, IBM Cognos en/of Microsoft Excel/Acces). Dit blijkt uit het CV.
Weging: 10 %

Kennis
Kennis van het BBV (Besluit Begroting en Verantwoording gemeenten en provincies) en de laatste aanpassingen. Dit blijkt uit het CV.
Weging: 10 %

Kennis
Aantoonbare kennis van gemeentelijke financiële processen in het fysiek en/of veiligheidsdomein. Dit blijkt uit het CV.
Weging: 10 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
Weging: 25 %

Interviewplanning

Gesprekken vinden plaats op maandag(middag) 12 augustus 2024.

Reageer nu op deze opdracht!

Opdrachtgevers behandelen geen CV's/kandidaten die niet aan de eisen voldoen. Helaas heeft reageren dan ook geen zin.