Fraud Blocker Senior medewerker Backoffice | Gemeente Zwolle | ZZP

Senior medewerker Backoffice

Blauwe afbeelding met de tekst "Zwolle" en daarboven een gestileerd handontwerp.

Aanvraagnummer: 5255
Organisatie: Gemeente Zwolle
Locatie: Zwolle
Uren per week: 36 uur
Tarief: €75 per uur
Regio: Overijssel
Startdatum: 15-12-2024
Optie tot verlenging: 4 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.

In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.

Opdracht
Dit ben jij
Je hebt een hbo werk- en denkniveau, actuele opleidingen voor Burgerzaken afgerond, kennis van burgerzakenprocessen en ruime werkervaring, met name met complexe Burgerlijke Stand en IPR-casuïstiek. Het is handig als je digitaal vaardig bent en kunt werken met gemeentelijke systemen, zoals iBurgerzaken. Je communiceert net zo makkelijk in het Nederlands als in het Engels.

Collega’s kunnen op jou rekenen en andersom. Je bent dan ook een inspirerende teamspeler die met iedereen goed kan omgaan, oprecht luistert, doorvraagt en die geen vraag te gek vindt. Creatief als je bent, vind je oplossingen die niemand nog heeft gezien (uiteraard binnen de wettelijke kaders).

Je bent accuraat, analytisch sterk en brengt je adviezen en besluiten duidelijk en goed onderbouwd naar voren. Betere werkprocessen? Je krijgt energie als je daarover nadenkt en eureka-momenten hebt over een kwaliteitsslag. Zo kijk je trouwens ook met een kritisch oog naar je eigen werk. Onder druk en tijdens verandertrajecten ben jij op je best.

Jouw taken
- Opmaken en verwerken van latere vermeldingen;
- Verwerken mutaties en correcties in de BRP;
- Beoordelen brondocumenten;
- Verwerken inschrijvingen uit het buitenland;
- Verwerken naturalisatieverzoeken;
- Alle andere voorkomende administratieve taken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeente;
3. Aantoonbare kennis van / werkervaring met burgerzakenprocessen en relevante wet- en regelgeving, zoals Internationaal Privaatrecht en nationaliteitswetgeving.
4. Aantoonbare werkervaring met / kennis van iBurgerzaken.

Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen de afdelingen burgerzaken binnen een gemeente (45 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het BRP binnen een gemeente (30 punten);
7. Een afgeronde cursus en of opleiding burgerzaken (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
8. Een maximum uurtarief van €75,- exclusief btw, inclusief woon-werk verkeer (5 punten);
a. Minder dan €75,00 (5 punten)
b. Tussen €76,00 en €84,00 (3 punten);
c. Boven €85,00 (0 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Collega’s kunnen op jou rekenen en andersom. Je bent dan ook een inspirerende teamspeler die met iedereen goed kan omgaan, oprecht luistert, doorvraagt en die geen vraag te gek vindt. Creatief als je bent, vind je oplossingen die niemand nog heeft gezien (uiteraard binnen de wettelijke kaders).

Je bent accuraat, analytisch sterk en brengt je adviezen en besluiten duidelijk en goed onderbouwd naar voren. Betere werkprocessen? Je krijgt energie als je daarover nadenkt en eureka-momenten hebt over een kwaliteitsslag. Zo kijk je trouwens ook met een kritisch oog naar je eigen werk. Onder druk en tijdens verandertrajecten ben jij op je best.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m vrij

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 13 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 11 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
  • De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 6 december 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.