Aanvraagnummer: 3009
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 32-36 per week
Tarief: €100 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 02-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.
Opdracht
Als teamleider toezicht en handhaving ben jij verantwoordelijk voor de aansturing van en het welzijn van de medewerkers in jouw team. Je zorgt ervoor dat onze toezichthouders en handhavers hun werk kunnen doen en hun bijdrage kunnen leveren aan het vergroten van leefbaarheid, een fijne leefomgeving en het gevoel van veiligheid in Zeist. Wat ga jij precies doen in deze rol? - Leiding geven aan ca. 8-10 handhavers en toezichthouders van de gemeente Zeist.
- Je bent als leidinggevende verantwoordelijk voor de juiste inzet van de mensen in je team (incl. roosters) en zorgt dat zij bijgeschoold zijn en blijven. Uiteraard horen ook de reguliere gesprekken (incl. jaargesprekken) bij je takenpakket.
- In het team zijn in het afgelopen jaar veel wisselingen geweest, dus aan jou als nieuwe teamleider om aan de slag te gaan met het bouwen aan een vernieuwd team die samen zorgdragen voor de leefbaarheid van Zeist.
- Daarnaast zijn er voor de BOA’s een aantal (ict-)projecten (handhavingssoftware, bodycams) in gang gezet waarbij jij als projectleider ervoor gaat zorgen dat deze projecten worden gerealiseerd.
- Het evt. meedraaien in een piketrooster kan aan de orde zijn.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een (operationeel) leidinggevende functie; 2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring in het werkveld van toezicht en handhaving (en anders graag aangetoonde affiniteit met dit werkgebied, benoem dit dan duidelijk in het cv) (40 punten); 5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in een leidinggevende functie (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in teamontwikkeltrajecten (20 punten);
7. Uiterlijk beschikbaar per 1 september 2024 voor 32 uur (5 punten);
8. Maximaal uurtarief 100 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender (5 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 7 augustus 2024, tussen 09:00 en 12:00 uurr. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 5 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.