Aanvraagnummer: 5141
Organisatie: Gemeente Tytsjerksteradiel
Locatie: Gemeente Tytsjerksteradiel
Uren per week: 32 - 36 uur per week
Tarief: €100 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 06-01-2025
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 25-11-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Vanaf 1 januari 2025 begint Tytsjerksteradiel aan een nieuw hoofdstuk als zelfstandige gemeente. We zijn ‘prettig eigenwijs’ en doen dingen graag op onze eigen manier. Hier vind je ruimte voor initiatief, creativiteit en verantwoordelijkheid. Om samen vorm te geven aan onze nieuwe koers zoeken we enthousiaste mensen.
Mei-inoar wurkje oan in krêftige organisaasje!
We zijn op zoek naar een professional met (ruime) werkervaring en kennis van relevante wet- en regelgeving.
De komst van de Omgevingswet brengt een verandering mee in de manier waarop toezichthouders denken. Wij willen burgers aan de voorzijde adviseren om overtredingen te voorkomen. Het is belangrijk dat de Toezichthouder makkelijk kan communiceren met inwoners en ondernemers en goed weet in te spelen op de vraag van de klant én zijn omgeving.
Binnen de wet- en regelgeving weet de toezichthouder zich een weg te vinden, waarbij het zelfstandig uitvoeren van opdrachten en klant- en resultaatgerichtheid belangrijk is. Collega’s onder de vleugel nemen en wegwijs maken in dit vakgebied behoort eveneens tot de taken.
Daarnaast is de kandidaat doortastend en weet goed met weerstand om te gaan. Inschatten van risico's en werken aan oplossingen die de omgevingskwaliteit ten goede komen is een must. Ambitie om mee te groeien in de veranderende rol van de gemeente in het omgevingsrecht vinden wij belangrijk.
Deze functie is ingeschaald in schaal 8 cao SGO.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Verantwoordelijkheden
Vanaf 1 januari 2025 begint Tytsjerksteradiel aan een nieuw hoofdstuk als zelfstandige gemeente. We zijn ‘prettig eigenwijs’ en doen dingen graag op onze eigen manier. Hier vind je ruimte voor initiatief, creativiteit en verantwoordelijkheid. Om samen vorm te geven aan onze nieuwe koers zoeken we enthousiaste mensen.
Mei-inoar wurkje oan in krêftige organisaasje!
We zijn op zoek naar een professional met (ruime) werkervaring en kennis van relevante wet- en regelgeving.
De komst van de Omgevingswet brengt een verandering mee in de manier waarop toezichthouders denken. Wij willen burgers aan de voorzijde adviseren om overtredingen te voorkomen. Het is belangrijk dat de Toezichthouder makkelijk kan communiceren met inwoners en ondernemers en goed weet in te spelen op de vraag van de klant én zijn omgeving.
Binnen de wet- en regelgeving weet de toezichthouder zich een weg te vinden, waarbij het zelfstandig uitvoeren van opdrachten en klant- en resultaatgerichtheid belangrijk is. Collega’s onder de vleugel nemen en wegwijs maken in dit vakgebied behoort eveneens tot de taken.
Daarnaast is de kandidaat doortastend en weet goed met weerstand om te gaan. Inschatten van risico's en werken aan oplossingen die de omgevingskwaliteit ten goede komen is een must. Ambitie om mee te groeien in de veranderende rol van de gemeente in het omgevingsrecht vinden wij belangrijk.
Deze functie is ingeschaald in schaal 8 cao SGO.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar met ingang van 1 januari 2025 tot 31 december 2025 voor 32 -36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 - 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De opdracht is verkort uitgezet omdat wij graag snel invulling willen geven aan de opdracht. De gesprekken vinden plaats op woensdag 27 november 2024. We vragen je hier rekening mee te houden.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.
U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.
De kandidaat heeft kennis en ervaring met de relevante wet- en regelgeving.
De kandidaat heeft relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Prijs (eisen)
Maximaal: € 100,00
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 40 %
Gewicht van kwaliteit : 60 %
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
40 %Kandidaat heeft werkervaring op het werkveld in vergelijkbare functie.
20 %Mate van werkervaring bij een gemeente.
40 %Mate waarin de motivatie van de kandidaat past bij het team en de organisatie.
Het interview
Als Inschrijver in de top 2-4 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.