Fraud Blocker Trainee adviseur Informatiebeheer | Freelance Opdrachten

Trainee adviseur Informatiebeheer

Logo van veiligheidsregio utrecht met een gestileerd rood en geel schild naast de naam van de organisatie in zwarte tekst.

Aanvraagnummer: 5176
Organisatie: Veiligheidsregio Utrecht
Locatie: Veiligheidsregio Utrecht
Uren per week: 24-36 uur
Tarief: €55 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 26-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Uw veiligheid, ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen dagelijks voor de veiligheid van iedereen in de regio. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en collega's van risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie.

Wij zijn er voor de samenleving, die rekent op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen.

De afdeling Informatiemanagement & Informatie- en Communicatietechnologie (I&I) ondersteunt alle onderdelen van de VRU en is de IT-innovatiepartner op het gebied van informatievoorziening en -techniek. I&I bestaat uit twee teams: team Informatievoorziening en team ICT-Beheer.

Opdracht
Als trainee adviseur informatiebeheer ontwikkel je jezelf tot expert binnen het team en ondersteun je afdelingen en projecten rond informatiebeheer.

  • Je levert een bijdrage aan werkzaamheden en projecten binnen het team.
  • Je helpt informatiebeheerders bij inhoudelijke vragen.
  • Je signaleert ontwikkelingen binnen de organisatie en analyseert de impact op informatiebeheer.
  • Je levert een bijdrage aan het handboek kwaliteitszorg en overige beleidsdocumenten.
  • Je overlegt met onze toezichthouder 'Het Utrechts Archief' over inhoudelijke onderwerpen.
  • Je neemt deel aan projecten met een grote impact op informatiebeheer, zoals de implementatie van Office 365/SharePoint/Teams.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een leertraject op het gebied van informatiebeheer tijdens de detachering.
2. Een korte motivatie waarom je geschikt bent voor deze opdracht, geschreven door de kandidaat zelf.
3. Een maximum uurtarief van €55,- exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer.

Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van beleidsstukken zoals vervangingsbesluit, informatiebeheerplan, retentieschema, informatiebeleidsplan (40 punten).
5. Aantoonbare kennis en ervaring met het vernietigingsproces (30 punten).
6. Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie (20 punten).
7. Aantoonbare kennis en ervaring met het proces van overdracht naar een Regionaal Historisch Centrum (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan het profiel voldoet.

Competenties
– Proactief
– Pragmatisch
– Zelfstandig
– Teamspeler
– Organisatiesensitief
– Overtuigend
– Communicatief vaardig

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de VRU worden gepland op een nader te bepalen moment. Geselecteerde kandidaten ontvangen uiterlijk donderdag 28 november 2024 bericht. Overige kandidaten worden na de gesprekken geïnformeerd.

Overige informatie

  • De VRU vraagt bij aanvang van de opdracht om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG), samen met een ID-bewijs.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan in het handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 26 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.