Aanvraagnummer: 5178
Organisatie: Gemeente Soest
Locatie: Soest
Uren per week: 32 uur
Tarief: €62,50 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 25-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie tussen de opdrachtgever en een zzp’er (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen reageren op de opdracht, maar als de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, dient hij/zij in dienst te gaan (via payroll, detachering of een uitzendbureau) om de opdracht uit te voeren. De inschrijver dient hier tijdens de gehele inschrijving rekening mee te houden en bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet te benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen.
Soest is een moderne, open en betrokken gemeente met een rijke historie
De gemeente bestaat al bijna 1.000 jaar en telt momenteel zo’n 47.000 inwoners. Het ligt aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, midden in de prachtige natuur van de Soester Duinen, en is rijk aan bossen, heide en weilanden.
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie
Bij ons staan de kernwaarden vertrouwen, samen en leren centraal. Werken aan een toekomstbestendig Soest doe je samen met je collega’s, bestuur, de samenleving en partners. Dit alles met vertrouwen in elkaar. Daarbij leer je van de dingen die je doet en van je omgeving. Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving, daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.
Opdracht
Voor de afdeling Burgerzaken zijn we op zoek naar een trainee die zich wil ontwikkelen op alle facetten van het vak. De trainee zal zich lerende wijs en met medewerking van gemeente Soest ontwikkelen tot specialist op diverse onderdelen binnen Burgerzaken. De uitlenende partij investeert in opleidingen, terwijl gemeente Soest investeert in de begeleiding in de praktijk.
Vereisten / Knock-outcriteria:
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Een maximum uurtarief van € 62,50 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;
3. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur).
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbaar in het bezit van de NVVB modules B0 (Startersmodule) en B2 (Nederlandse reisdocumenten en rijbewijzen) (50 punten);
5. Allround inzetbaar binnen Burgerzaken (Jr., Project-, Backoffice medewerker) (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar gemeentelijke werkervaring in de afgelopen 5 jaar met wet- en regelgeving met betrekking tot persoonsgegevens en privacy (AVG) (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Nauwkeurig;
- Klantgericht;
- Communicatief.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 29 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 27 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 25 november 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.