Wie is de Publieke Partner?

Introductie

Transparant, ambitieus en servicegericht met die gedachte is de Publieke Partner opgericht. Wij zijn niet een traditionele intemediair, nee eigenlijk zijn wij een IT-bedrijf werkzaam in de recruitment sector. Dat klinkt misschien gek maar dit soort veranderingen zullen de komende jaren steeds meer plaatsvinden. Daar waar werk geautomatiseerd kan worden, zal het geautomatiseerd worden. enfin, meer over ons.

Transparant

Daar waar transparantie niet voorop staat stinkt er wat. Uit eigen ervaring weten we wat er bij concurrenten gebeurd en hoe kandidaten uitgeknepen kunnen worden. Dit wilde wij niet, en daarom zijn wij transparant over onze fee en mogelijkheden

Logo met tekst: "DE Publieke Partner, Freelancen bij de Overheid.

Ambitieus

Er is veel mogelijk in de recruitmentwereld en veel verschillende rollen die vervuld kunnen worden. Onze huidige focus is het verzamelen van “Alle Freelance opdrachten” van de (lokale) overheid

Servicegericht

Bereikbaar en duidelijkheid, dat is wat we nastreven. Op onze Contact pagina bieden we jou verschillende manier om met ons in contact te staan precies zo als jij het wilt.

Hoe werken we bij de Publieke Partner?

Vind een passende opdracht

Een passende opdracht is voor iedereen anders, het uurtarief, de organisatie de locatie maar ook de eisen van de opdrachtgever spelen een rol.

Ons aanbod verandert dagelijks! Wij hebben als doel om alle inhuur opdrachten van alle overheden op één plek te verzamelen. Blijf dus ook goed om de hoogte door onze social media kanalen te volgen of schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Kijk nu welke opdrachten er voor jou passend zijn!

Reageer op de opdracht

Zodra jij een passende opdracht hebt gevonden en wilt reageren, vul dan het formulier in onder aan de opdracht.

Zorg dat je voldoet aan de gestelde eisen. Voldoe jij hier niet aan, dan kan je niet aangeboden worden aan de opdrachtgever.

Een CV is verplicht en met regelmaat een motivatiebrief, dit hangt af van de eisen van de opdrachtgever. Overige documenten zullen we later toevoegen.

Na indiening ontvang je een bevestiging via de mail.

Beoordeling van documenten

Na indiening van jouw aanbieding, nemen we z.s.m. contact met je op. We bekijken jouw documenten en de opdracht en gezamenlijk controleren we of alles klaar is om bij de opdrachtgever te reageren.

Hierna is het afwachten, gemiddeld duur het zo'n 5 werkdagen voordat er een reactie is van de opdrachtgever.

Uitnodiging voor een gesprek

Indien de opdrachtgever enthousiast is wordt je uitgenodigd voor een eerste gesprek bij de opdrachtgever. Voor dat dit gesprek plaatsvindt nemen wij nog even contact met je op om te kijken of er nog eventuele vragen zijn.

Bij een positief eerste gesprek kunnen er mogelijk nog meerdere gesprekken volgen. Dit is afhankelijk van de opdrachtgever.

Opdrachtgunning en aan de slag!

Zodra de opdracht gegund is en jij aan de slag mag zullen we de papierwn in orde maken en jou meenemen in het proces van contracten, uren schrijven en facturatie.

Heb jij nog tips voor ons?

*
WhatsApp Chat
Stel jouw vragen eenvoudig via Whatsapp!