Aanvraagnummer: 2269
Organisatie: Provincie Noord-Brabant
Locatie: Provincie Noord-Brabant
Uren per week: 36 per week
Tarief: €90 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 15-07-2024
Optie tot verlenging: 2 x 12 maanden
Sluitingsdatum: 27-06-2024 06:00
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
Wat ga je doen?
Binnen het team Personeels- en salarisadministratie (PSA) zoeken we een ondernemende, inspirerende en enthousiaste collega die een collega met zwangerschapsverlof gaat vervangen. Samen met het team zorg je ervoor dat we ons geen zorgen hoeven te maken over tijdige en juiste en volledige personeels- en salarisadministratie, want dat regel jij! Dit alles doe je correct en juist om onze sterke (interne) klantrelaties te behouden.
Team
Je werkt samen met je directe collega’s van het team PSA (ca. 8 personen). Het team waarin je komt te werken, is een zelfsturend team. Samen zetten we de schouders eronder en geven we, vanuit onze drive en kennis, invulling aan de dagelijkse werkzaamheden en optimaliseren we onze processen in lijn met de Bedrijfsvoeringsvisie. PSA is als team onderdeel van het programma SIA (Stuurinformatie en Administratie). SIA heeft jaarlijks een aantal speerpunten bepaald, bijvoorbeeld ten aanzien van digitalisering, WKR en optimalisatie van de administratie. Daarin vervult PSA een belangrijke rol.
De functie
Als salarisadministrateur, ben je een spin in het web en ga je onder meer aan de slag met:
- Het tijdig en correct verzamelen, verwerken, controleren en archiveren van gegevens voor het uitbetalen van de salarissen.
- Het wijzigen van relevante informatie in geautomatiseerd salarisverwerkingssysteem SAP en het maken van rapportages in SAP.
- Het onderhouden van contacten met (interne) klanten, voor het beantwoorden van vragen op het gebied van personeels- en salarisadministratie.
- Bijdragen aan optimalisering en verbetering van PSA- processen en gegevens.
- Het onderhouden van facturen (o.a. coderen), werktijdenregeling, toelages etc.
- Het maken van Proforma salarisberekeningen.
- Het opstellen van overzichten en kengetallen.
Kandidaatomschrijving
- Je hebt minimaal 10 jaar werkervaring als salarisadministrateur.
- Je beschikt over minimaal 5 jaar ervaring met relevante systemen, waaronder het salarisverwerkingssysteem in SAP (SAP HCM).
- Je hebt bij voorkeur 3 jaar ervaring bij een overheid.
Kennis en kunde:
- Je beschikt over een afgeronde relevante HBO opleiding, een diploma PDL en bij voorkeur ook over diploma VPS en of andere relevante diploma’s.
- Je beschikt over kennis van relevante wet- en regelgeving op het vakgebied PSA, WKR en SAP.
Competenties :
Als salarisadministrateur ben je klant- en oplossingsgericht. Je werkt gestructureerd en hebt oog voor detail. Daarnaast ben je een echte teamplayer en in staat om verbindend en helder te communiceren.
Eisen
Gunningscriteria
Opleiding
- Kandidaat beschikt over relevante opleiding en diploma’s. (10 %)
- Kandidaat beschikt niet over een relevante opleiding. (1 %)
Werkervaring
- > 10 jaar ervaring, waarvan 3 jaar bij overheden. (30 %)
- > 10 jaar ervaring. (25 %)
- 5 - 10 jaar ervaring, waarvan 3 jaar bij overheden. (20 %)
- 5 - 10 jaar ervaring. (15 %)
- 1 - 5 jaar ervaring, waarvan 3 jaar bij overheden. (10 %)
- 1 - 5 jaar ervaring. (5 %)
- Minder dan 1 jaar ervaring. (1 %)
Ervaring met relevante systemen
- > 5 jaar ervaring. (20 %)
- 1-5 jaar ervaring. (10 %)
- Minder dan 1 jaar ervaring. (1 %)
Interview
Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld:
1) De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten.
2) Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten.
3) Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar: maximaal 10 punten (denk hierbij ook aan goede voorbereiding, motivatie, pro-activiteit, kennis van de provinciale werkzaamheden en actualiteiten).
Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.
We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.