Aanvraagnummer: 2410
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 16 per week
Tarief: €95 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 08-07-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.
Opdracht
De komende periode neem je het volledige functioneel beheer van ZorgNed en alle gekoppelde systemen op je. Je gaat aan de slag met het doelmatig onderhouden van ZorgNed binnen de gemeente Zeist. Je beheert proactief de applicatie, pakt incidenten en meldingen op, richt de processen in en zorgt ervoor dat een en ander soepel verloopt. Om dit te realiseren ben je actief betrokken en neemt verantwoordelijkheid. Je optimaliseert de processen en zorgt ervoor dat sjablonen waar mogelijk automatisch gevuld worden met de beschikbare gegevens uit ZorgNed. Je zorgt ervoor dat de leverancier de juiste dingen doet. Kortom, je neemt het volledige applicatiebeheer van A tot Z voor je rekening.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding op gebied van ICT; 2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op gebied van het functioneel beheer van ZorgNed;
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2024 voor 16 uur per week;
4. Uurtarief maximaal €95,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
.5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in afgelopen 5 jaar met het functioneel beheer van ZorgNed (35 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeente (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het verbeteren van bestaande processen en het opzetten van nieuwe processen, benoem waar dit is uitgevoerd (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het inrichten en automatiseren van sjablonen in ZorgNed (15 punten);
9. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do Is hybride werken mogelijk: ja