Fraud Blocker Projectleider Facilitair Management - Freelance Opdrachten

Projectleider Facilitair Management

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 2415
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker-Nootdorp
Uren per week: 28 per week
Tarief: €110 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de teams Personeel & Organisatie (P&O), Inkoop en Juridische zaken (CIJ), Financiën, Automatisering, KCC en Facilitair. De afdeling zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van de gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van bovenstaande deelgebieden. De vacature valt onder het team Facilitair (B&F).


Opdracht

- Startnotitie om visie te ontwikkelen (richting en aanpak, kaders en middelen) voor raad opstellen.
- Werksessies organiseren en begeleiden om te komen tot visieontwikkeling, agenderen van de opgave;
- Visie ontwikkelen/opstellen met uitgangspunten huisvesting middellange en lange termijn. Belangrijke uitgangspunten zijn: werken met toekomstbestendige scenario’s in relatie met organisatieontwikkeling. Hiervoor is het nodig om een business case op te stellen voor het gewenste scenario;
- Regie op acties om actuele huisvestingsknelpunten op te lossen; korte termijn (klimaat-beheersing, geluid, veiligheid)
- Functionele aansturing van het team (afdelingshoofd BDV is eindverantwoordelijk als leidinggevende).


Vereisten / knock-outcriteria

1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
3. De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht.
4. Aantoonbare werkervaring als projectleider/ adviseur op het gebied van facilitair management m.n. huisvestingsvraagstuk (bouwkundige- en technische kennis) voor een organisatie, licht toe waar dit is opgedaan;
5. Gezien de aard van de werkzaamheden/opdracht werk je in ieder geval 2 dagen op kantoor.


Gunningscriteria (weging)

6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider op het gebied van facilitair management/huisvestingsvraagstuk gehele organisatie bij een gemeentelijke instelling (35 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met visieontwikkelingen op facilitair gebied (30 punten);
8. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van facilitairmanagement (15 punten);
9. Een maximum uurtarief van € 110,- exclusief btw en inclusief Fee Flextender en reiskosten woon/ werkverkeer (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar ons oordeel het beste voldoet aan het gevraagde profiel in de marktplaatsuitvraag. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De gemeente Pijnacker-Nootdorp behoudt zich het recht de opdracht niet te gunnen.


Functieschaal

Deze functie is nog niet ingedeeld in functieschaal, indicatie is schaal 11 . Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg .


Planning


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 8 juli 2024 van 09.30 uur tot 11.45 uur. (drie gesprekken ieder half uur met kwartier uitloop) De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 5 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.