Aanvraagnummer: 2531
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Gooise Meren
Uren per week: 32 per week
Tarief: €82,50 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 15-07-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-07-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s. We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.
Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.
We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.
Opdracht
Wat ga je doen:
- Je gaat op huisbezoek bij jongeren en hun gezin om een goed beeld van de situatie te krijgen. Hierbij kijk je naar de vraag achter de vraag.
- Je stelt na het huisbezoek, een plan van aanpak op en toets deze op rechtmatigheid.
- Je weet wettelijk juist en helder het besluit te motiveren in een rapport en schrijft de beschikking voor de aanvrager.
- Je berekent de kosten van de ingezette jeugdhulp of voorziening . Je bent financieel bewust en bekijkt per situatie welke interventie het meest passend is.
- Je geeft opdracht aan onze zorgaanbieders en samenwerkingspartners voor het uitvoeren van specifieke Jeugdhulp.
- Je geeft uitvoering aan (proces) regie en kan je in deze rol positioneren, ook bij gezinnen waar sprake is van meervoudige, complexen problemen.
- Je hebt aandacht voor veiligheid en het signaleren en terug dringen van huiselijk geweld.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Jeugdconsulent bij een gemeente;
2. In het bezit van een SKJ-registratie (registratienummer en -datum vermelden in het cv);
3. Aantoonbare werkervaring met Suite4SD;
4. Aantoonbare werkervaring in het maken van beschikkingen;
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van jeugd binnen het sociaal domein;
6. Uiterlijk beschikbaar per 15 juli 2024 beschikbaar voor 32 uur per week.
Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Jeugdconsulent bij een gemeente (50 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met versterkte procesregie vanuit de rol van gemeentelijke consulent of Gecertificeerde Instelling (drang) (10 punten);
9. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Suite4SD (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
10. Een maximum uurtarief van € 82,50 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functie is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 28. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zij n (standaard 3), ontvangen uiterlijk op vrijdag 5 juli 2024, in de middag bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek/digitaal plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.