Projectmedewerker Upgraden Datakwaliteit Milieudossiers

Logo van Omgevingsdienst West-Holland met gestileerde blauwe vingerafdruk en naam in groene tekst.

Aanvraagnummer: 2533
Organisatie: Omgevingsdienst West-Holland
Locatie: ODWH
Uren per week: 32 per week
Tarief: €62,50 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?


Opdracht

In het kader van het verbeteren van de Data-kwaliteit zijn wij op zoek naar een medewerker die in staat is:

Het goed in het zaaksysteem verwerken en redigeren van hoofdzakelijk milieudossiers.

Specifiek betreft dit het:
- Opschonen van locatiedossiers. Dit betreft het inactief maken, nieuw aanmaken, samenvoegen of verplaatsen van dossiers; Vervolgens ook, indien aan de orde, in overleg het aanpassen van bepaalde labels in bepaalde velden in het zaaksysteem;
- Een pré is het hebben van ervaring met zaakgericht werken en een zaaksysteem, zoals bijvoorbeeld Power Browser;
- De opdracht betreft desk-research ten kantore van de ODWH.


Vereisten/ knock-outcriteria


1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019);
2. Aantoonbare werkervaring in een archief, postkamer en/of ondersteuning bij data-beheer, waarbij er werd gewerkt met een zaaksysteem en/of archiefsysteem (licht toe waar deze ervaring is opgedaan);
3. Een maximum uurtarief van € 62,50 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én fee Flextender;


Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht werken (10 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Power Browser (benoem waar deze is opgedaan) (20 punten);
6. Minimaal een afgeronde SOD1 opleiding of een opleiding op het gebied van informatiemanagement (25 punten);
7. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar met informatie- en dossierbeheer bij een gemeentelijke instelling; (40 punten)
a. minder dan 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar (0 punten);
b. tussen de 2 en 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar (20 punten);
c. tussen de 6 en 10 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar (30 punten);
d. Meer dan 10 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar (40 punten);
8. Per 8 juli 2024 beschikbaar voor 32 uur per week (5 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 2 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg met de kandidaten gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen hiervan bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.