Fraud Blocker Senior adviseur mobiliteit - Freelance Opdrachten

Senior adviseur mobiliteit

Logo met het woord "nieuwegein" naast een abstract wervelontwerp in paars en grijs.

Aanvraagnummer: 2603
Organisatie: Gemeente Nieuwegein
Locatie: Nieuwegein
Uren per week: 32 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 15-08-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 11-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.


Opdracht

De afdeling Openbaar heeft een team van 8 professionals die zich dagelijks buigen over mobiliteitsvraagstukken zowel beleidsmatig en technisch. Ook adviseert het team bij ontwikkelingen en herontwikkelingen in de stad. Voorbeelden van deze ontwikkelingen zijn City, Rijnhuizen en een nieuwe ontwikkeling “de Zeepfabriek”. Het team adviseert zowel bij complexe tijdelijke verkeersmaatregelen als gevolg van gebiedsontwikkelingen in de stad als bij minder complexe tijdelijke verkeersmaatregelen. Dat gaat goed echter we willen een volgende stap zetten om nog meer integraal te werken en dat de advisering nog beter aansluiten bij de andere disciplines in de openbare ruimte (wegen, kunstwerken etc.).


Vereisten / knock-outcriteria

1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Verkeerskunde;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als verkeerskundige bij gebiedsontwikkelingen.


Gunningscriteria (weging)

3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen een gemeente of overheidsinstelling (35 punten);
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met (bestuurlijke) advisering op het gebied van mobiliteitsvraagstukken (benoem dit duidelijk in het cv) (35 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met inwoners belangen binnen gebiedsontwikkeling projecten (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 29 (dinsdag 16 juli t/m vrijdag 19 juli 2024). De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 15 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.


De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 11 juli 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.