Aanvraagnummer: 2662
Organisatie: Gemeente Arnhem
Locatie: Gemeente Arnhem
Uren per week: minimaal 16 uur en maximaal 24 uur
Tarief: €100 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: Ja, met 1 jaar
Sluitingsdatum: 15-07-2024 10:00
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Arnhem is constant in ontwikkeling en groeit! Met een enorme woningbouwopgave tot 2030 van meer dan 11.000 woningen zijn er veel projecten die ontwikkeld worden in de stad. Vanuit de vakgroep Ruimtelijke Juridische Zaken zijn we verantwoordelijk voor onder andere:
- het wijzigen van het omgevingsplan en
- de advisering op ruimtelijke initiatieven en bopa’s.
Verantwoordelijkheden
Wijziging omgevingsplan
Er spelen veel ruimtelijke ontwikkelingen in Arnhem. Voor deze ruimtelijke ontwikkelingen moet het omgevingsplan worden gewijzigd en in procedure worden gebracht.
Belangrijkste werkzaamheden wijzigen omgevingsplan:
-
Opstellen van wijzigingsbesluiten omgevingsplan ten behoeve van ruimtelijke ontwikkelingen, al dan niet met behulp van TAM-IMRO
-
Proces begeleiden van de wijziging van het omgevingsplan (opstellen collegenota en raadsvoorstel en afhandelen van zienswijzen).
Advisering ruimtelijke initiatieven:
In het initiatiefberaad worden alle ruimtelijke initiatieven die spelen in Arnhem behandeld en voorzien van een integraal advies. Het gaat hier grotendeels op advisering op (buitenplanse) omgevingsplanactiviteiten. Het initiatief-beraad bestaat uit een vast team, samengesteld uit vertegenwoordigers van gemeente en de omgevingsdienst en komt wekelijks bij elkaar.
Belangrijkste werkzaamheden advisering:
-
Je biedt ondersteuning in de voorbereiding en coördinatie van ruimtelijke initiatieven;
-
Je integreert opgestelde adviezen tot één integraal advies op ingediende omgevingsvergunningen en andere initiatieven en werkt hiervoor nauw samen met de Omgevingsdienst Regio Arnhem.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01 september 2024 tot en met 31 augustus 2025 voor minimaal 16 tot maximaal 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.
Eis 2. De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, volledig en afgerond diploma op minimaal HBO niveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Eis 3. De kandidaat heeft aantoonbaar relevante werkervaring op het gebied van ruimtelijke ordening en bestemmings-/omgevingsplannen. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
Eis 4. De kandidaat heeft aantoonbaar actuele kennis van relevante wetgeving en ontwikkelingen binnen het werkveld Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl).
Eis 6. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je bent proactief, creatief en oplossingsgericht. Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Je werkt gestructureerd.
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Offertes die onder de maat scoren, lager dan 50% zullen wij niet beoordelen en kunnen worden afgewezen op basis van een te lage kwaliteit.
De Gemeente Arnhem behoudt zich het recht voor om offertes terzijde te leggen indien er overmatig veel taal -en/of spelfouten voorkomen.
Gunningscriteria Kwaliteit
30 %Wens 1. De kandidaat heeft een erkend, afgerond en volledige diploma op minimaal HBO niveau in de richting planologie of ruimtelijke ordening. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = De kandidaat heeft geen erkend, afgerond en volledige diploma op minimaal HBO niveau in de richting planologie of ruimtelijke ordening. 5/5 = De kandidaat heeft een erkend, afgerond en volledige diploma op minimaal HBO niveau in de richting planologie of ruimtelijke ordening.
30 %Wens 2. De kandidaat heeft aantoonbaar relevante werkervaring op het gebied van ruimtelijke ordening en bestemmings-/omgevingsplannen. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
20 %Wens 3. De kandidaat heeft aantoonbaar actuele kennis van relevante wetgeving en ontwikkelingen binnen het werkveld. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
20 %Wens 4. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de (semi)-overheid en of gemeente. Puntenverdeling: 0/5 = De kandidaat heeft geen aantoonbare werkervaring binnen de (semi)-overheid en of gemeente. 3/5 = De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de (semi)-overheid maar niet binnen de gemeente. 5/5 = De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 100,00
Competenties te toetsen in interviewfase
Competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.
Interviewfase
De interviews zullen plaatsvinden in week 34 fysiek op locatie of via MS Teams. U wordt hierover tijdens de uitnodiging over geïnformeerd.
Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de offertes blijkt dat er meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken externen worden uitgenodigd voor een interview.