Fraud Blocker Backoffice medewerker burgerzaken - Freelance Opdrachten

Backoffice medewerker burgerzaken


Aanvraagnummer: 2746
Organisatie: Gemeente Woerden
Locatie: Woerden
Uren per week: 32-36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 18-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater .


Opdracht

Een geboorte, overlijden of verhuizing: belangrijke en ingrijpende ontwikkelingen in een mensenleven. Jij zorgt er samen met de collega’s van Burgerzaken voor dat zaken correct en accuraat worden afgehandeld. Samen werken we aan excellente dienstverlening binnen een veranderende en steeds complexere omgeving.

Jouw werkzaamheden:

  • Het verzorgen van de juiste huwelijkdossiers via ons Trouwloket (ediensten Centric);
  • Verwerking van diverse aangiften:
  • Uitvoeren van controles op verwerkte aangiften;
  • Verwerking van binnengekomen echtscheidingen;
  • Latere vermeldingen.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Afgeronde MBO-opleiding op het gebied van Burgerzaken
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Backoffice werkzaamheden;
3. Aantoonbare werkervaring met softwaresystemen van Centric
4. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

5. Aantoonbare werkervaring als backoffice medewerker burgerzaken binnen een gemeente (100 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg maar in ieder geval op vrijdag.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland . De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.


De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 18 juli 2024 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.