Fraud Blocker BRP-specialist - Freelance Opdrachten

BRP-specialist

Logo van Veldhoven met blauwe tekst en een dessin van drie blauwe ruiten in zigzagpatroon boven de tekst.

Aanvraagnummer: 2757
Organisatie: Gemeente Veldhoven
Locatie: Gemeente Veldhoven
Uren per week: 16 per week
Tarief: €95 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 1-9-2024
Optie tot verlenging: 6 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 29-07-2024 08:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Je zult binnen de BRP multi-inzetbaar zijn. De opdracht is ter ondersteuning medewerkers die op dit moment verder geschoold worden. Deze opdracht vraagt een flexibele inzet. Je kunt de volgende zaken verwacht:

Dienstverlening aan de balie BRP.

Mutaties BRP.

Controle mutaties BRP en vestigingen.

Controle brondocumenten en verwerkingen.

Daarnaast ben je ook back-up voor naturalisatie.


Kandidaatomschrijving

Wij zijn bij de gemeente Veldhoven op zoek naar een enthousiaste, klantgerichte medewerker BRP. We zijn op zoek naar iemand met veel ervaring met complexe zaken op het gebied van burgerzaken. We zoeken iemand die zowel zelfstandig als in teamverband sterk is. Iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en die het team aanvult met zijn of haar ervaring en kennis.



Gewenste competenties:

Verantwoordelijkheidsgevoel
Teamplayer
Dienstverlenend
Daadkrachtig
Betrouwbaar



Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden.
Het contract loopt dan via Haert.


Eisen

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %


Opleidingsniveau
Minimaal opleidingsniveau: MBO niveau 4Bij voorkeur relevante opleidingen voor Burgerzaken afgerond.
  • MBO (10 %)
  • MBO+ (15 %)
Weging: 15 %


Werkervaring
Hoeveel jaar werkervaring: minimaal 5 jaar ervaring met werkzaamheden binnen de BRP
  • 5 jaar (5 %)
  • 5 jaar of meer (10 %)
Weging: 10 %


CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Interviewplanning

De interviews vinden plaats begin augustus.