Aanvraagnummer: 2781
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Gooise Meren
Uren per week: 32-36 per week
Tarief: €75 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: 5 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 18-07-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s. We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.
Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.
We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.
Opdracht
Wie je bent - Je bent een doortastend persoon, die graag het initiatief neemt;
- Of je nu met een inwoner, hulpverlening of een schuldeiser contact hebt; steeds weet jij je communicatiestijl aan te passen om het gewenste resultaat te behalen;
- Je bent analytisch sterk. Zowel in je gespreksvoering met de klant als in het onderzoekswerk aan de bureaukant weet je de juiste informatie boven tafel te krijgen;
- Je bent scherp en creatief van geest. Je weet precies hoe je vanuit een juridisch kader juist werkt. Daarnaast weet je hoe je in individuele gevallen soms kunt afwijken van regels als de situatie daarom vraagt;
- Je bent een open persoon, die graag in teamverband werkt.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als consulent schuldhulpverlening (Fase I;
2. Kandidaat is uiterlijk beschikbaar per 1 september 2024 (een eerdere start heeft de voorkeur);
3. Goede beheersing Engelse taal en woord en geschrift (benoem dit duidelijk in het cv. Dit zal getoetst worden in het gesprek);
4. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als consulent schuldhulpverlening (Fase I) (50 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Vroegsignalering (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
7. Een maximum uurtarief van €75,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring/kennis van/met Suite (5 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar integraal samenwerken met ketenpartners sociaal domein (benoem dit duidelijk in CV) (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functie is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg, in ieder geval donderdag en vrijdag
Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland van op dinsdag 23 juli 2024, woensdag 24 juli 2024 en donderdag 25 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn (standaard 3), ontvangen uiterlijk op maandag 22 juli 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek/digitaal plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.