Senior functioneel beheerder

Logo van 's-hertogenbosch met gestileerde blauwe figuren boven de naam van de stad, met daaronder een vereenvoudigd watermotief.

Aanvraagnummer: 2859
Organisatie: Gemeente 's Hertogenbosch
Locatie: ’s-Hertogenbosch
Uren per week: 36 per week
Tarief: €100 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 02-09-2024
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 19-08-2024 07:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Je beheert (nieuwe releases van) enkele bestaande applicaties. In overleg met jou bepalen we welke dat zijn. Zo kun je het functioneel beheer uitvoeren voor ons personeelsinformatiesysteem, maar bijvoorbeeld ook voor CiVision Samenlevingszaken, een applicatie voor registratie van werk en inkomen, en bijzondere bijstand. Of je richt je op het beheer van ZorgNed voor de domeinen WMO en Jeugd, JVS voor Onderwijs, Key2Subsidies voor verstrekking van diverse subsidies en het OIS-portaal voor digitale aanvragen. Is er een nieuwe applicatie? Dan test je die door en door. Met je collega’s overleg je over koppelvlakken en interfaces en samen zorg je dat de hele keten – zonder storingen – in werking blijft. Verder:

· Maak je instructies voor en geef je opleiding aan gebruikers.

· Signaleer je knelpunten en adviseer je over veranderingen en nieuwe toepassingen.

· Ontwikkel en beheer je eenvoudige query’s op basis van SQL en de BI-tool Cognos.

· Treed je op als intermediair tussen de gebruikers en de leverancier(s).

· Onderhoud je documentatie van applicaties.

Kandidaatomschrijving

Je communiceert proactief, vooral met eindgebruikers. Dit doe je op een open, respectvolle manier, waarbij je integer omgaat met gevoelige informatie. Je vindt het leuk om mee te denken over oplossingen die het sociaal domein verder brengen. Door jouw ondernemende houding en je drive om met anderen samen te werken bereik je resultaat. Daarbij geldt voor jou: afspraak is afspraak. Verder heb je:

· Hbo-niveau, bij voorkeur door afronding van een studie als (technische) informatica, informatiemanagement of informatiekunde.

· Relevante werkervaring met complexere beheervraagstukken binnen de informatievoorziening.

Eisen

Minimaal opleidingsniveau
Minimaal een afgeronde technische HBO opleiding, (technische) informatica, informatiemanagement of informatiekunde. Dit moet blijken uit het CV.
Minimale werkervaring
Minimaal tien jaar recente werkervaring als functioneel beheerder. Dit moet blijken uit het CV.
Kennis en ervaring met SQL
Recente kennis en ervaring met SQL. Dit moet blijken uit het CV.
Werkervaring binnen het sociaal domein
Recente werkervaring binnen het sociaal domein binnen gemeentelijke organisaties. Dit moet blijken uit het CV.
Uurtarief
Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen.Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kanttekeningen:• In het geval u een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanleiding van een wijziging van de CAO lonen. • Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CPI indexcijfer.
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
  • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
  • VOG

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 10 %


Recente werkervaring met de applicatie Compas
Recente werkervaring met de applicatie Compas. Dit moet blijken uit het CV.
  • Ja (15 %)
  • Nee (1 %)
Weging: 15 %


Recente ervaring met agile werken
Recente ervaring met agile werken. Dit moet blijken uit het CV.
  • Ja (20 %)
  • Nee (1 %)
Weging: 20 %


Recente werkervaring met Itil beheermethodiek
Recente werkervaring met Itil beheermethodiek. Dit moet blijken uit het CV.
  • Ja (20 %)
  • Nee (1 %)
Weging: 20 %


Recente werkervaring met Zorgned
Recente werkervaring met Zorgned. Dit moet blijken uit het CV.
  • Ja (10 %)
  • Nee (1 %)
Weging: 10 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij de gesprekken wordt gekeken naar relevante werkervaring en of de betreffende persoon past binnen Weener XL.
Weging: 25 %

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op 26 of 27 augustus 2024.