Aanvraagnummer: 2890
Organisatie: Gemeente Ede
Locatie: Gemeente Ede
Uren per week: 32-36 uur per week
Tarief: €60 - €95 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: Ja
Sluitingsdatum: 31-07-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Gemeente Ede is een groeiende gemeente met veel ambitie en uitdagingen. Dit vraagt wat van onze organisatie. De dienstverlening maakt een ontwikkeling door. We blijven de poortwachter van diverse wettelijke taken en nemen ons werk heel serieus. Gemak, snelheid en eenvoud worden steeds belangrijker en de beleving die onze inwoners ervaren bij onze dienstverlening gaat steeds meer meetellen. Streng doch rechtvaardig, maar altijd met een glimlach en correct. Digitalisering waar het kan, fysiek waar het moet.
Samen met het team, de teamleider en overige collega’s bouw je dagelijks mee aan een dynamische afdeling. Voor jou staat de kwaliteit van onze dienstverlening aan onze inwoners centraal. Jij kan de complexe inhoud op eenvoudige wijze uitleggen en denkt in kansen en mogelijkheden. Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan bestuur en management en doet verbetervoorstellen voor de werkprocessen van Burgerzaken.
Je zorgt ervoor dat het team weet wat er moet gebeuren bij nieuwe processen en ontwikkelingen in het vakgebied. Ook heb je een actieve rol in de ontwikkeling van het team en ben je het aanspreekpunt voor complexe inhoudelijke zaken en vraagbaak voor de collega’s. Zo geef je gemeente Ede nog meer smaak. En daar ben je trots op, want je draagt echt iets bij aan onze hele gemeente met meer dan 120.000 inwoners.
Verantwoordelijkheden
Voor 32-36 uur per week ben je als vakspecialist Burgerzaken bezig met het:
- ondersteunen van het team bij complexe vraagstukken en uitvoering van het beleid;
- zorgdragen voor de actualisatie van werkprocessen, werkinstructies en het continu verbeteren van de kwaliteit, kwantiteit, servicegerichtheid en professionaliteit;
- geven van ondersteuning op juridisch gebied en bij bezwaar- en beroep procedures;
- verzorgen van het verweer in de rechtbank;
- meewerken aan de uitvoering van complexe casuïstiek, kwaliteitscontroles en je bent betrokken bij de jaarlijkse zelfevaluatie;
- geven van vakinhoudelijke ondersteuning bij de afhandeling van klachten.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 1 maart 2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Hbo-niveau werk en denkniveau (bij voorkeur een juridische opleiding afgerond).
Aantoonbare inhoudelijke kennis van Burgerzaken en je weet deze inhoudelijke kennis op een juiste manier over te brengen aan het team.
Kennis van noodzakelijke wet- en regelgeving.
Gunningscriteria
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
40 %Hbo-niveau werk en denkniveau (bij voorkeur een juridische opleiding afgerond).
40 %Aantoonbare inhoudelijke kennis van Burgerzaken en je weet deze inhoudelijke kennis op een juiste manier over te brengen aan het team.
20 %Kennis van noodzakelijke wet- en regelgeving.
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 60,00
Maximaal: € 95,00
Competenties te toetsen in interviewfase
Je bent het beste te beschrijven als klantgericht en oplossingsgericht. En om het af te maken beschik je over goede communicatieve vaardigheden.
Met jouw klantgerichte, pragmatische en oplossingsgerichte houding lever je een grote bijdrage aan het continu verbeteren van onze bedrijfsvoering en dienstverlening. Je zorgt ervoor dat de dienstverlening aansluit bij de verwachtingen en wensen van de klant, wat essentieel is voor klanttevredenheid. Je oplossingsgerichte aanpak maakt je effectief in het identificeren en aanpakken van uitdagingen. Je denkt in mogelijkheden en je zoekt actief naar manieren om processen te optimaliseren. Door je laagdrempelige communicatiestijl ben je toegankelijk voor anderen. Je creëert een open omgeving waarin mensen zich vrij voelen om ideeën en feedback te delen. Daarnaast ben je in staat om complexe informatie op een begrijpelijke manier te communiceren, waardoor je effectief kunt communiceren met zowel interne als externe belanghebbenden. Als laatste krijg je mensen snel mee in veranderingen en initiatieven en bouw je dan ook makkelijk relaties op met collega's, klanten en andere belanghebbenden. Kortom, een echte inspiratiebron als vakspecialist Burgerzaken.
Interviewfase
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.