Vakspecialist Wegbeheer (en Openbare Verlichting)

Logo van Gemeente Brummen met een gestileerde blauwe leeuw die in een groene boom met rode vruchten klimt, naast de tekst "Gemeente Brummen.

Aanvraagnummer: 2924
Organisatie: Gemeente Brummen
Locatie: Gemeente Brummen
Uren per week: 24
Tarief: Geen maximum
Regio: Gelderland
Startdatum: 15-08-2024
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 11-08-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Als Vakspecialist Wegbeheer ben je verantwoordelijk voor het beheer van de gemeentelijke verhardingen en openbare verlichting. In jouw rol zorg jij ervoor dat de verhardingen en openbare verlichting in goede staat blijven. Je adviseert bij nieuwbouw- of renovatieplannen op het gebied van verhardingen en verlichting. Duurzaamheid, milieu, participatie en integraal werken zijn belangrijke onderdelen in je werk. Je draagt bij aan klimaatoplossingen en verduurzaming. Hiervoor beschik jij over technische kennis op het gebied van wegen en verlichting. Jij zorgt ervoor dat alle werkzaamheden op elkaar zijn afgestemd, stelt onderhoudsplannen en contracten op, zet opdrachten uit in de markt en bent budgetverantwoordelijk .
Je bent in staat zelfstandig doelstellingen te vertalen naar concrete beheersmaatregelen en onderhoudsplannen. Je hebt een brede en verantwoordelijke functie.

In de kern zijn dit je hoofdtaken:

  • Je geeft uitvoering aan het beheerplan wegen en het beheerplan openbare verlichting;
  • Je regelt en coördineert inspecties en werkzaamheden aan verhardingen en de openbare verlichting;
  • Je maakt en actualiseert uitvoeringsplannen;
  • Je besteedt werkzaamheden uit en voert directie op de uitvoering van de bestekken;
  • Je bent verantwoordelijk voor het actueel houden van het beheersysteem;
  • Je werkt samen met de vakspecialisten riolering en groen en de adviseurs Verkeer en Water aan een integraal beheer van de openbare ruimte;
  • Je behandelt problemen, klachten en vragen over wegen en de openbare verlichting en bent hierin het eerste aanspreekpunt;
  • Je participeert in interne en externe projecten vanuit jouw disciplines;
  • Je levert een bijdrage aan het gebiedsgericht werken en behandel je vragen en leefbaarheidsinitiatieven;
  • Je bent budgetverantwoordelijk en legt verantwoording af.

Wij hebben een reguliere vacature Vakspecialist Wegbeheer. Deze opdracht is ter overbrugging van de invulling van de vacature.


Verantwoordelijkheden

Zie opdrachtomschrijving


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 augustus tot en met 15 november 2024 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

Minimaal 5 jaar relevante werkervaring bij een gemeente

Relevante opleiding, bijvoorbeeld HBO-opleiding Civiele techniek

Kennis en ervaring met de RAW-methodiek

Kennis en ervaring met het beheer van de openbare verlichting

VOG (profiel 11,12,13) max 6 maanden oud


Gunningscriteria

Sortering
Sorteer op kwaliteit (dan prijs)
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de beste kwaliteit wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de beoordeling worden twee kandidaten geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

Minimaal 5 jaar relevante werkervaring (op CV aantoonbaar)

40 %

10 jaar ervaring in een gemeentelijke organisatie (op CV aantoonbaar)

20 %

Relevante opleiding, bijvoorbeeld HBO-opleiding Civiele techniek (op CV aantoonbaar)


Gunningscriterium Prijs

Geen limieten

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Tijdens het interview zullen we naast jouw vakkennis voornamelijk de volgende competenties toetsen:

  • goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • netwerker
  • pro-actief
  • werkt gestructureerd
  • goed kunnen plannen en organiseren
  • zelfstandig


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 en 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op dinsdagmiddag 13 augustus a.s. Gelieve hier rekening mee te houden.