Fraud Blocker Functioneel beheerder/salarisadministrateur - ZZP Opdrachten

Functioneel beheerder/salarisadministrateur

Logo van gemeente landsmeer met twee gestileerde paarse vraagtekens met horizontale strepen.

Aanvraagnummer: 2935
Organisatie: Gemeente Landsmeer
Locatie: Landsmeer
Uren per week: 8 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-08-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 26-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid. Met het organisatie ontwikkelplan zijn we gestart om als organisatie in te spelen op veranderingen waarbij we investeren in onze medewerkers, die veel ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen. Van onze medewerkers vragen wij dat zij actief meedenken en werken aan zowel de eigen ontwikkeling als die van de organisatie. Hiertoe biedt de gemeente Landsmeer alle kansen om jezelf te blijven ontwikkelen, nieuwe werkwijzen te ontdekken en te implementeren. Resultaatgerichtheid, verantwoordelijkheid, pro activiteit, verbinden en communicatie zijn hierbij onze sleutelwoorden.


Opdracht

Begeleiding interne medewerker bij de omzetting naar nieuwe versie van Motion, de inrichting hiervan en de opzet van de salarisbegroting.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Minimaal 3 jaar aantoonbare kennis van Motion en Afas;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar salarisadministrateur binnen een financiële administratie;
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2024 voor een oproep tot 8 uur per week.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. De kandidaat is bij wederzijds goedbevinden bereid na 12 maanden en of 1040 uur kosteloos in dienst te treden bij de gemeente Landsmeer (20 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als salarisadministrateur (35 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een financiele afdeling van een gemeente (30 punten).
7. Een afgeronde opleiding op hbo niveau (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr


Planning

De gesprekken bij de gemeente worden gepland in overleg met de geselecteerde kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 26 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.