Aanvraagnummer: 2938
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 16 tot 24 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 29-07-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
Opdracht
De dienstverlening van de Provincie Utrecht is in toenemende mate afhankelijk van goede digitale voorzieningen. De beschikbaarheid, de betrouwbaarheid, de snelheid en de kwaliteit van data is essentieel voor het maken van de juiste beleidskeuzen en het nemen van besluiten. Dit geldt voor de gehele informatievoorziening: de applicaties die de provinciale processen ondersteunen, de kwaliteit van de gegevens in deze applicaties maar ook voor de onderliggende ICT voorzieningen; het zogenoemde ICT-Fundament. In een reeds opgesteld PvA is beschreven hoe ten aanzien van dit ICT-Fundament noodzakelijke veranderingen moeten worden doorgevoerd in een programmatische omgeving. De aanleiding van dit uit te voeren project is gelegen in een drietal onderwerpen:
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van complexe IV/IT projecten en of programma’s;
2.Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Een afgeronde opleiding /cursus Prince2 of IPMA (15 punten);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van moderne ICT technologieën ( Teams, Office365, Intue, Cloud, Identity & Access binnen de overheid (40 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de regievoering op managed servicecontracten op ICT gebied (35 punten);
6. Een afgeronde opleiding op minimaal wo niveau (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: ja, gedeeltelijk